AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Samboer gjorde det slutt og flyttet for 3, snart 4 mnd siden. Det var tungt 1 mnd og så kom jeg meg overaskende fort på beina igjen! Følte at jeg hadde det bedre uten osv. Klarte meg fint liksom. Og nå.. kjærlighetssorgen tilbake for fult, som om det akkurat har skjedd. Helt ødlagt og føler meg deprimert. ER DETTE VANLIG?? Trodde jeg hadde kommet så langt, men tydeligvis ikke kommet noen vei.. det gjør så vondt! Anonymkode: d6e6a...018
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg tror det er ganske vanlig! Anonymkode: 6905a...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Er vanlig at det kommer litt i bølger. Anonymkode: d626d...673
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Var sånn for eksen. Første måned alene syns han var topp, så innså han hva han hadde gjort mot meg og hvordan han behandlet meg, og gikk litt i grus pga det og at han hadde mistet meg for alltid. Han trengte hjelp, og fikk det. Det er vanlig at det er litt forsinket ja, kan ta litt tid å bearbeide at det har skjedd mange mennesker går i overlevelsesmodus, eller ignorerer følelser en stund før de kommer til overflaten. Anonymkode: c97e1...938 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå