AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har helt forferdelig vondt i bihulene/øyehulen over øyet. Typisk bihule, vondt når jeg bøyer meg fremover, det legges press på etc. Men jeg er ikke snørrete, ikke litt en gang. Men smerter nedover ansiktet, i kjeven og tennene. Det gjør så hinsides vondt. Jeg får ikke lov å ta smertestillende, hverken Paracet eller NSAID. Hva hjelper?! Jeg er desperat! Det utvikler seg til hodepine, og jeg er svimmel, får ikke sove og blir lyssky. Ingen feber, så tror ikke det er infeksjon. Det er bare helt tett. Anonymkode: 63959...143
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Har du neseskyller? Evt ville jeg kjøpt det, bruk også nesespray. Prøv å ligg høyt med hodet. God bedring! Anonymkode: fbb3d...633
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du neseskyller? Evt ville jeg kjøpt det, bruk også nesespray. Prøv å ligg høyt med hodet. God bedring! Anonymkode: fbb3d...633 Nei, jeg mente jeg hadde en, men finner den ikke. Men virker som det sitter høyere opp uansett? Men det virker kanskje likevel? Anonymkode: 63959...143
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Det høres veldig ut som migrene. Har du tatt dette opp med legen din? Det finnes medikamenter man kan ta både som forebyggende og i det et anfall starter. Anonymkode: 29119...e55 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig ut som migrene. Har du tatt dette opp med legen din? Det finnes medikamenter man kan ta både som forebyggende og i det et anfall starter. Anonymkode: 29119...e55 Jeg har migrene, og står allerede på Topimax. Dette kom for tre dager siden, ledsaget av en allergisk reaksjon etter omgang med hund. Tok en zyrtec og dagen etterpå begynte jeg å føle meg tett, fortsatt uten snørr, men tett i hodet. Om over øynene, under øyet, nedover kinnet og kjeven. Så klart, det kaaan være migrene. Men da er det en ny type migrene jeg ikke har hatt før😬 jeg tok i går en zomig, bare for å teste, og litt for å unngå et eventuelt anfall, men det hjalp ikke på smertene. Anonymkode: 63959...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå