AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Hvor mange ganger i uka/mnd i snitt synes du er innafor? Vil du si at dere har et bra eller dårlig sexliv? Er det du eller dama som tar insj til sex? Suger hun deg? Slikker du ofte? Hvem har størst sexlyst av dere? Hva savner du i sexlivet deres? Hva er fin fantasi med henne som du har lyst til å prøve? Har du vært utro? Vet hun det? Vært betatt av andre? Dere damer må gjerne også svare😉 Hilsen nyskjerrig dame som har vært sammen med min mann i 15 år og har barn sammen. Jeg har nok de siste årene fått mer lyst enn han. Jeg synes vi alltid har hatt et godt sexliv, også i travle småbarnsperioder. Jeg suger han så ofte jeg får lov, men han er dessverre ikke så gira. Liker visst bedre samleie. Han slikker og fingrer meg ofte, så kan vel ikke klage. Skulle bare ønske han hadde lyst og prøve ut mer. Men han er visst fornøyd med slik vi har det. Har sex ca 1-2 ganger i uka. Er det normalt da? Anonymkode: 228f3...738
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Virkelig ingen?😳 Anonymkode: 228f3...738
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg er dame. Vi har vørt sammen i 13 år. Har ikke hatt sex i noen form siden 2016.. og det er ikke meg det står på. Jeg har lyst til å gå, men klarer ikke pga barna 😭 Anonymkode: 6b85e...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Har sex 1 gang i uka. Synes det er lite, 2-3 hadde jeg vært fornøyd med. Trenger ikke være så langvarig og storstilt. Hun har veldig lite lyst, hun hadde nok vært fornøyd med 6 ganger i året Anonymkode: 2d246...847
Fioljenta Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg leste nylig en undersøkelse om sex i langvarige forhold. Forskerne konkluderte at det som telte var samsvar mellom ønsket mengde sex og faktisk mengde sex. Ikke mengden i seg selv. Jeg tror det er noe i det. Hos oss varierer det masse. Noen ganger er det 1-2 ganger i måneden. Og i andre perioder flere ganger i uka. Tidligere var det han som var den med mest lyst, nå tror jeg kanskje det er meg. Jeg vil si at vi har et godt sexliv der begge tar initiativ og skifter på å være aktive, gir hverandre oralsex, tester ut fantasier og ingen har vært utro. Men i perioder er aktiviteten svært lav. Og noen ganger er lysten bare borte. Det skjer liksom et par andre tinga livet også - og sexen er noe av det første det går ut over når vi er slitne/stresset/travle. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg er dame. Har vært sammen 12 år og har 3 barn. Sex 1-2 ganger i uken. Ganske rutinepreget og forutsigbart, men jeg er fornøyd. Anonymkode: 23396...cad
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Vi har vært sammen i snart 30 år, og det er meg (mann) som har mest lyst. Derfor overlater til henne å initiere til sex for ikke å presse henne, men vi kan ligge sammen å kose før vi sovner. Sexhyppigheten kan variere noe, men sjelden/aldri mer enn 1 gang i uka. Ofte kan det gå 2-3 uker mellom hver gang og det sliter litt på meg. Jeg elsker å slikke henne, men har aldri fått lov til å holde på til hun får orgasme. Hun "trekker meg opp" for vanlig vaniljesex relativt raskt. Hun har sugd meg tidligere, men nå er det flere år siden sist. Jeg har masse fantasier om hva vi kan gjøre alene eller til og med sammen med andre, men hun er svært konservativ og har f.eks. aldri hatt et sexleketøy (så vidt jeg vet). selv om jeg har foreslått å kjøpe noen "hjelpemidler". Jeg har aldri vært utro og tror ikke hun heller har vært det. Hun er svært sosial, ekstrovert og kan oppfattes som litt flørtende, men har skarpe grenser på hva som er greit og ikke greit så jeg stoler fullt og helt på henne. Vi kan snakke åpent om det meste og hun synes ikke sex er så viktig. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å vekke sexlysten hos henne. Jeg er villig til å prøve/gjøre alt, men siden interessen er så lunken blir det liksom ikke noe av det. Anonymkode: c48f7...53d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 I midten av 40-åra. Vært sammen siden 2000. Vi har en nyoppblomstring av mye gøy. Vi skiller en del på fysisk form og hun har et omfattende kronisk smertebilde og begrenset mulighet for å trene, så det dabbet av en periode og hadde tilløp til depresjon. Dette snudde da vi begynte å utvide sengeleken. Hun styrer alt. Jeg visste ikke at jeg ville trives så mye som submissiv og hun forestilte seg ikke at hun, som alltid har hatt litt "snill pike"-syndrom, ville trives som dominant. Vi har alltid kost og kysset mye i det daglige. Nå er tafsing blitt vanlig fra hennes side. Hun slipper seg løs og er ikke redd for å gi av seg selv. Dersom hun kjenner at noe ikke går, så kan hun endre på leken. Selv på en ille dag kan hun fremdeles ligge i sengen med iPad med en hånd på bakhodet mitt mens jeg slikker. Eller hun kan klapse til meg, vri på en brystvorte, holde hardt i testiklene mine, prate dirty/nedlatende mens jeg masturberer. Vi gjør seksuelle ting mange ganger i uka og normal sex 1-3 ganger. Men selv om det er en seksuell spenning hver gang vi legger oss, så kan det ofte begrense seg til å ligge med hånden innenfor trusa og bare kose-tafse til man enten snur seg og sovner, hun vil ha seg en orgasme eller hun vil få meg i mål. Anonymkode: 1e61b...97a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger i uka/mnd i snitt synes du er innafor? 2-3 ganger i i uken hadde vært fint, nå er det 1- 2 (maks. pr uke). Vil du si at dere har et bra eller dårlig sexliv? Greit nok, men skulle nok ønske at hun var "mere" seksuell. Dvs. hun synes jeg snakker for mye om sex, er interessert i sex og ser gjerne på program om sex på tv (hun zapper forbi, vil heller se farlig fedme enn program som handler om sex). Er det du eller dama som tar insj til sex? Begge, men kanskje oftest henne. Jeg takler dessverre dårlig å bli avvist (ja, jeg vet det er barnslig), men derfor lar jeg oftest være å ta initiav. Suger hun deg? Svært sjelden, kanskje en gang hver 3-4 måned. Hun suger aldri til jeg får orgasme. Slikker du ofte? Skulle ha slikket henne hver gang vi har sex, men hun liker det ikke og derfor blir det ca. like sjelden som hun suger meg. Noen ganger lar hun meg slikke uten at jeg har spurt, men da sier hun: : Du får et minutt "der nede". Tydelig at hun gjør det for å være grei, ingen høydare for noen av oss... Dvs. måneder mellom hver gang. Jeg elsker å slikke! Hvem har størst sexlyst av dere? Kanskje meg. Hva savner du i sexlivet deres? Savner oralsex og litt mer lek og ikke bare fokus på samleie. Hadde vært gøy å masturbere sammen. Ikke bare fokus på samleie som det oftest er i dag, hun ønsker minst mulig forspill og rett på samleie. Greit en gang i blant, men ikke alltid. Hva er fin fantasi med henne som du har lyst til å prøve? Slikke henne til orgasme! Bruke dildo på henne. At hun kunne gi meg munnsex til jeg kom. Har du vært utro? Nei. Vet hun det? Vært betatt av andre? Har ikke vært forelsket i andre, men sansene fungerer heldigvis ennå😃 Familiefar Anonymkode: 70d82...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå