Gå til innhold

En god vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beko er et godt merke. Det kan jeg anbefale

Anonymkode: 7084e...f54

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beko er et godt merke. Det kan jeg anbefale

Det er ingen beko der under 3500 :(

Anonymkode: d68e9...62a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen beko der under 3500 :(

Ikke mulig for deg å gå opp 1000? 

Skrevet

Ikke mulig for deg å gå opp 1000? 

Nei... Har et veldig stramt budsjett er arbeidsledig og flytter inn i en leilighet om en uke uten vaskemaskin og trenger en da

Skrevet

Ville tatt Elektrolux. Det skal jo være et brukenes merke

Anonymkode: 9012d...905

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Har et veldig stramt budsjett er arbeidsledig og flytter inn i en leilighet om en uke uten vaskemaskin og trenger en da

Skjønner. Ville styrt unna Whirlpool og gått for Logik eller Elektrolux. Matsui er også et ok rimeligere merke. Jeg har hatt både fryseboks og kjøleskap derfra, og vært fornøyd med det. Men vaskemaskinene kjenner jeg ikke til

Skrevet

Kikk på Finn. 

• Liker 2
Skrevet

Se etter electrolux, aeg, Siemens eller Bosch. Vis. Du kan vente til black weekend, black friday eller cyber mandag så kan du nok gjøre en god deal. Eller kikk på Finn som nevnt over.

Anonymkode: d3833...82c

Skrevet

Ikke TS så beklager at jeg kupper tråden, men jeg så på noe billig som var vask/tørk i en (kombi). Men den har ikke funksjonaliteten jeg har sett i tørketromlene på vaskeriet. Jeg tipper den vil funke veldig dårlig og være dårlig kjøp, altså at jeg burde styre unna en kombi. Hva tenker dere?

Anonymkode: 06111...8d1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke TS så beklager at jeg kupper tråden, men jeg så på noe billig som var vask/tørk i en (kombi). Men den har ikke funksjonaliteten jeg har sett i tørketromlene på vaskeriet. Jeg tipper den vil funke veldig dårlig og være dårlig kjøp, altså at jeg burde styre unna en kombi. Hva tenker dere?

Styr unna slike maskiner!

Anonymkode: 1ab22...e16

Skrevet
På 22.10.2020 den 6.14, AnonymBruker skrev:

Se etter electrolux, aeg, Siemens eller Bosch. Vis. Du kan vente til black weekend, black friday eller cyber mandag så kan du nok gjøre en god deal. Eller kikk på Finn som nevnt over.

Anonymkode: d3833...82c

Sjansen er stor for at alt som har med black friday blir avlyst i år du!

Anonymkode: 1ab22...e16

Skrevet

Livstiden til en vaskemaskin kommer også an på bruken. Vi har 5 barn og både jeg og mannen trener 5-7 dager i uken. Vaskemaskinen går daglig for å si det sånn. Vi har kjøpt Miele, dyrt som faen men holder i maaaange år. Så dyr maskin er ikke nødvendig om man bruker den 1-2 ganger i uken. Er litt som bil, kilometerstand er viktigere enn årsmodell. 

Anonymkode: 46bf6...324

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller kjøpt en tørketrommel utenom hvis du har plass. Jeg liker ikke å måtte vente på at vaskemaskinen er ferdig med tørk før jeg kan putte i neste vask også. og man vil ikke ha lo i vaskemaskinen jeg tipper vel det blir litt ekstra lo i filteret når man tørker det også. Og en tørketrommel tørker klærne bedre uansett tipper jeg. Tipper også at vaskemaskinen ikke varer like lenge  heller da. Men hadde jeg hatt kjempe lite plass i en liten hybel så hadde jeg nok godt for det hvis det ikke hadde gått ann å stable tørketrommel oppå vaskemaskinen.

Skrevet

Velg Electrolux av de alternativene. Alle Electrolux produkter jeg har hatt, har holdt i årevis og går "aldri" i stykker, virker det som.

Anonymkode: a5e23...6fd

Skrevet

Kjøp en brukt på finn, av ett bedre merke. Det ville jeg gjort. Kjøpte en zanussi billig, og den var ikke bra. Endte opp med 3 reprasjoner før jeg fikk levere den tilbake. Vaøgte da en ASKO, den er mye bedre.

Anonymkode: a42a9...3f4

Skrevet

Kjøp en brukt på finn, av ett bedre merke. Det ville jeg gjort. Kjøpte en zanussi billig, og den var ikke bra. Endte opp med 3 reprasjoner før jeg fikk levere den tilbake. Vaøgte da en ASKO, den er mye bedre.

Anonymkode: a42a9...3f4

Jeg har kjøpt brukt før flere ganger hver gang jeg har gjort det har klærne mine blitt ødelagte pga av for mye lo som har hopet seg opp i filteret og som ikke går ann å rense helt vekk, tror kanskje dem ikke har vært så flinke til å rense. Jeg har en opplevelse av at det ofte er derfor folk selger vaskemaskinen sin,  ivertfall dem jeg har kjøpt av. Det er ikke alltid dem er ærlige om lo i filteret. Jeg vet det er bare å vaske filteret men av å til har folk vært så dårlig på å rense det jenvligt at det har hopet seg opp formye til å kunne få vekk alt. Det er bedre å kjøpe en helt ny å være nøye med rensing etter vask å  ha en med selvresende filter istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...