Gå til innhold

Trenger tips til produker jeg kan selge på dropshipping

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å åpne en nettbutikk der jeg selger varer som kanskje ikke er så lett å få tak i Norge. Jeg vil høre hva dere hadde ville kjøpt. Vil ikke satse på jalla varer som ingen har nytte av eller vil kjøpe. 

Anonymkode: 94add...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Problem» med nettbutikk i Norge er pris på postsending. Det er dyrt, det er reelt bare to alternativer - posten og postnord, og minsteprisen er høy. Det er faktisk billigere for meg å bestille en vare tilsendt fra England enn i Norge, av små pakker. Og fra Kina er det gratis frakt. Så tenker at du må finne varer av en vis størrelse, fordi på store sendinger, er ikke frakt så gal i Norge. Og på store ting er frakt dyr fra utlandet. Men hva da.. har du selv noe interesser? F.eks. har du interesse i oppussing, kan du bli leverandør av cementpuss/dekorpuss, eller kork-lister og overganger, eller trapp som bygges på stedet, eller andre slike ting som er billigere å kjøpe fra utlandet allerede nå - men man må da kunne polsk eller italiensk eller ihvertfall tysk. 

Hobbyting, siden du er på Hobby forumet, som alle mulige gessoer, og dekupasjlim, og akrylmaling og blandingsmedium - men noe som ikke Europris eller Clas Ohlson selger.. Finnes mange kunstner-kontoer på youtube, men alle produkter de anbefaler, finnes selvsagt ikke i Norge. Men det blir kanskje veldig nisje.

Anonymkode: 09aa5...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med dropshipping i dag er Google. Folk finner alt for lett ut at de kan kjøpe produktet til 1/10 av prisen.

Anonymkode: c0b29...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapebiter. Vil gjerne ha litt til decoupage, men gidder ikke kjøpe en hel rull. Restene de selger på Fargerike er styggere enn nøkken. 

Anonymkode: ab6b2...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...