AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg tenker å åpne en nettbutikk der jeg selger varer som kanskje ikke er så lett å få tak i Norge. Jeg vil høre hva dere hadde ville kjøpt. Vil ikke satse på jalla varer som ingen har nytte av eller vil kjøpe. Anonymkode: 94add...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 Quinoa. Får ikke til min lengre. Anonymkode: 96295...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Del Skrevet 22. oktober 2020 «Problem» med nettbutikk i Norge er pris på postsending. Det er dyrt, det er reelt bare to alternativer - posten og postnord, og minsteprisen er høy. Det er faktisk billigere for meg å bestille en vare tilsendt fra England enn i Norge, av små pakker. Og fra Kina er det gratis frakt. Så tenker at du må finne varer av en vis størrelse, fordi på store sendinger, er ikke frakt så gal i Norge. Og på store ting er frakt dyr fra utlandet. Men hva da.. har du selv noe interesser? F.eks. har du interesse i oppussing, kan du bli leverandør av cementpuss/dekorpuss, eller kork-lister og overganger, eller trapp som bygges på stedet, eller andre slike ting som er billigere å kjøpe fra utlandet allerede nå - men man må da kunne polsk eller italiensk eller ihvertfall tysk. Hobbyting, siden du er på Hobby forumet, som alle mulige gessoer, og dekupasjlim, og akrylmaling og blandingsmedium - men noe som ikke Europris eller Clas Ohlson selger.. Finnes mange kunstner-kontoer på youtube, men alle produkter de anbefaler, finnes selvsagt ikke i Norge. Men det blir kanskje veldig nisje. Anonymkode: 09aa5...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Del Skrevet 22. oktober 2020 Problemet med dropshipping i dag er Google. Folk finner alt for lett ut at de kan kjøpe produktet til 1/10 av prisen. Anonymkode: c0b29...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Del Skrevet 22. oktober 2020 Tapebiter. Vil gjerne ha litt til decoupage, men gidder ikke kjøpe en hel rull. Restene de selger på Fargerike er styggere enn nøkken. Anonymkode: ab6b2...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå