Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Runde to i dag som jeg ikke ville ha sex, jeg ble med første runden, men nå orket jeg ikke. Han legger seg over meg og holder meg i et grep mens han bestemt beføler meg nedentil litt. Så løsner han grepet og slenger en våt hånd over ansiktet mitt. Han ser jo at jeg reagerer 9g han spør hva det er. Jeg sier at jeg syns det der var rart og spør hvorfor han gjorde det.

Han svarer at han ikke vet, at han gjorde det uten å tenke seg om. Jeg spør om han ble sint for at jeg ikke ville ha sex og at han skulle ta igjen? Han vet jo at jeg syns jeg er ekkel der og spesielt når jeg er våt. Han svarer at han bare ikke tenkte seg om. Jeg sier at jeg vil sove og prøver å legge meg til, han gir seg ikke og vil vite hva som var galt. Om jeg følte dette som et overgrep? Ja, sier jeg forsiktig. Det og at det er over grensen og på kanten og alt som er. Og at det føles som om han gjorde det av irritasjon over meg.

Han svarer det samme gjentatte ganger. Så sier jeg at jeg legger meg for å sove, for du tenkte deg jo ikke om selv om det føltes slik for meg. Så da er det jo ikke mer å gjøre med den saken? Han syns det ble dum og dårlig stemning og snur seg i irritasjon. Selv ble jeg liggende med en veldig angst før magen min vrenger seg og jeg må løpe på badet. 

Var dette en rar situasjon som jeg overdriver? Det startet med kiling og tull.. 

Anonymkode: 6baf9...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rar situasjon. hvorfor reagerer du så kraftig om  dere bare tulla, egentlig? Fordi han tok deg på musa, og tok deg i ansiktet etterpå? Det var jo tydeligvis ikke "med vilje" av han tok deg der nede og i ansiktet etterpå.. 

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Om han holdt deg fast mot din vilje, beføler deg og så tar deg i ansiktet med samme hånd så er det er overgrep. 

Hadde blitt fly forbanna. Nei betyr nei. Samboer eller ei. 

Endret av WhisperingWind
Skrevet

Opplevd overgrep før. Ble helt satt ut

Skrevet

Hvordan reagerer han vanligvis på at du ikke vil ha sex?

Det hørtes ikke bra ut!

Anonymkode: ddcda...052

Skrevet

Som en isolert hendelse synes jeg det hørtes ut som en uheldig situasjon bare. Jeg kan ikke helt forstår din reaksjon, men heller ikke hans.

Virker nesten som han dro en uheldig og upassende fleip. Også med din massive reaksjon ble han nok flau. Litt teite begge to. 

Bare min mening.

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, Rosatoast skrev:

rar situasjon. hvorfor reagerer du så kraftig om  dere bare tulla, egentlig? Fordi han tok deg på musa, og tok deg i ansiktet etterpå? Det var jo tydeligvis ikke "med vilje" av han tok deg der nede og i ansiktet etterpå.. 

Du er ikke helt god vel?

Anonymkode: 165f6...b2c

• Liker 9
Skrevet

Kanskje han gjorde det for å "demonstrere" at du er våt, altså kåt og klar for sex? Jeg synes generelt ikke det er ok å beføle noen mens man holdes fast og har sagt nei til sex.

Du bør snakke med han om hva du følte i den situasjonen (litt utrygg?, lite respektert?). Fortell han om angsten du opplevde også. Å åpne seg opp er bra for å bygge opp tillit som igjen gjør sex tusen ganger bedre

Anonymkode: 1c9d7...feb

• Liker 1
Skrevet

Hvis kjæresten din gjør ting med / mot deg som gir deg sterk angst og som får deg til å spy, er det en fyr du vil dele resten av livet ditt med? Gjør han andre ting som skremmer deg og gjør deg ukomfortabel?

• Liker 9
Skrevet

Det er overgrep å ta på noen uten samtykke. Forstår godt at du ble sint. Det har du all grunn til. Ville anmeldt og dumpet han. Du fortjener bedre enn en som ikke respekterer grensene dine. :hug:

• Liker 4
Skrevet

Kom deg unna denne mannen! Dette er overgrep! Hva blir det neste..?? 
Sender deg en styrkeklem❤️

Anonymkode: 7305a...685

• Liker 5
Skrevet

Her hadde dette bare vært trygt og gøy, men det er fordi vi har et trygt og godt forhold ellers og aldri hadde gått over noen grenser. Begge respekterer hverandre alltid. 

Du stoler ikke på partneren din eller er helt trygg på han? 

Anonymkode: 3c05d...084

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen andre som reagerer på at han syns hun er ekkel nedentil? Hadde ikke villet ha sex med en som syntes det jeg heller

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han gjorde det for å "demonstrere" at du er våt, altså kåt og klar for sex? Jeg synes generelt ikke det er ok å beføle noen mens man holdes fast og har sagt nei til sex.

Du bør snakke med han om hva du følte i den situasjonen (litt utrygg?, lite respektert?). Fortell han om angsten du opplevde også. Å åpne seg opp er bra for å bygge opp tillit som igjen gjør sex tusen ganger bedre

Anonymkode: 1c9d7...feb

Jeg vet hva god sex er, jeg ville ikke ha sex en gang til i går fordi jeg ikke orket. Vi har to små barn, klokka var nærmere 22 og jeg ville sove. De siste dagene har jeg også slitt med feber, da har jeg ikke ønsket så mye nærhet. Han har presset seg endel på kroppen min den siste uken. Her om dagen måtte jeg bli sint på han for at jeg ikke fikk gå i fred uten at han skulle stryke meg over puppene/brystvortene. Jeg gikk i tynn genser uten bh så da klarte han ikke å la være. 

Skrevet
5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er det ingen andre som reagerer på at han syns hun er ekkel nedentil? Hadde ikke villet ha sex med en som syntes det jeg heller

Nei, han syns ikke det. Jeg syns det selv, misliker min egen kropp sterkt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva god sex er, jeg ville ikke ha sex en gang til i går fordi jeg ikke orket. Vi har to små barn, klokka var nærmere 22 og jeg ville sove. De siste dagene har jeg også slitt med feber, da har jeg ikke ønsket så mye nærhet. Han har presset seg endel på kroppen min den siste uken. Her om dagen måtte jeg bli sint på han for at jeg ikke fikk gå i fred uten at han skulle stryke meg over puppene/brystvortene. Jeg gikk i tynn genser uten bh så da klarte han ikke å la være. 

Du er jo kjempeheldig som har en mann som tenner på deg og har lyst på deg. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer han vanligvis på at du ikke vil ha sex?

Det hørtes ikke bra ut!

Anonymkode: ddcda...052

Første gangen mens vi bare var kjærester husker jeg at han ble sint da vi kysset og jeg sa natta. Han trodde jeg lekte med han, men jeg gjorde ikke det. Ved en annen anledning mye senere, etter første barnet så presset han seg på. Da var det i munnen han absolutt ville. For at han skulle forstå at jeg ikke hadde lyst så måtte jeg forlate rommet.

Men hendelsen i natt skremte meg på en ny måte, den var ekkel på mange måter. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men å bli tatt på uten samtykke er bare ikke greit. Det med puppene er trakassering, og det ts skrev om i første innlegg er rett og slett overgrep. At man er samboere har faktisk ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: b393e...297

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, gjennom graviditeter, to små og nå småbarnstiden så har vi hatt sex 2-6 ganger i uken. Han har lyst på sex i de rareste situasjoner og takler dårlig et nei. Siste gang jeg var på føden ville han bli sugd der og da. 

Fordi han har så høy sexlyst har han også vært utro en gang. Dette jobber vi med på parterapi ennå.

Skrevet

Når vi krangler i blant (etter barna har lagt seg) og jeg gråter så får han lyst på sex. Hver gang vi krangler så slår han brått om og vil ha sex, mens jeg ikke er helt der. Jeg er jo trist og sint, da har jeg ikke hodet helt med og er ikke klar for sex. Da pleier han å gjøre det han kan for å få meg med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...