AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har en kompis som ganske nylig har gjort det slutt med dama. De var sammen i tre år, men bodde ikke sammen. Bruddet var visstnok pent, men hardt for dama. De er venner, og skal fortsette å være venner. Jeg syns dette høres ut som en litt dårlig idé? De har begge barn, og de skal møtes både med og uten barn, feire jul sammen, møtes i barnefrie dager og bare "henge". Han sier de bevarer vennskapet og det er en flott ting de har, det bare funket ikke som kjærester. (Jeg aner ikke om de har sex, jeg håper ikke det, for hennes skyld siden ho tok det så hardt). Men...er det så lurt å være venner med xn etter et brudd? Eller drøyer det bare prosessen enda mer? Er litt redd han blir surret inn i noe nå. Anonymkode: be228...c90
Gjest Lexie Grey Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Dette er jo begges valg å være venner videre, så hvorfor blande seg opp i det? De vet vel best selv og må også finne ut av det selv. Noe funker for noen, mens for andre funker det ikke. Men tenker mer på stakkars dama hans som tok det så hardt, at han kompisen din er småegoistisk og "holder henne varm" med å fortsatt ha så mye kontakt. Jeg er fortsatt venn med min eks, men ikke på den måten at vi ses lengre eller har masse kontakt. Vi prater innimellom om livene våre, alt og ingenting, og hvis vi trenger noen å snakke med om vi har det vanskelig. Fungerer for begge her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå