AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Har hatt et «forhold» til en eks kollega i over ett år... Da vi jobbet sammen var det mye flørting, god kjemi osv. Da han skiftet jobb startet vi å møtes mye på privaten. Vi gikk veldig godt ilag, det var en del følelser fra begges side - men han var livredd for å binde seg pga tidligere forhold med eksen som han har to unger med (dette var hans versjon i alle fall). I etterkant har vi møttes med jevne mellomrom, og fortsatt hatt sex noen ganger, og snakker sammen ca. hver dag. I det siste har jeg derimot bestemt meg for å avslutte, da jeg trolig vil mer med dette enn han gjør... Har endelig fått motet opp til å slå meg til ro med at det ikke blir noe mer, og jeg har ikke lyst å bruke tid på en «knullekompis». Så kommer beskjeden da; han skal mest sannsynlig bli kollegaen min igjen..... Altså, fa.. Hva gjør jeg nå? Orker ikke tanken på å ha han rundt meg daglig slik situasjonen er per nå. Anonymkode: f4d19...a66
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Det er jo egentlig logisk. Da må du gjøre ditt for å søke på jobb andre steder. Som man reder, så ligger man. Skulle han begynne på din jobb igjen, så må du bare være hyggelig rundt ham som normalt der. At dere har rotet sammen skal ikke påvirke de andre sitt arbeidsmiljø. Anonymkode: 58cc9...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig logisk. Da må du gjøre ditt for å søke på jobb andre steder. Som man reder, så ligger man. Skulle han begynne på din jobb igjen, så må du bare være hyggelig rundt ham som normalt der. At dere har rotet sammen skal ikke påvirke de andre sitt arbeidsmiljø. Anonymkode: 58cc9...f3f Jeg trives ekstremt godt i jobben min, og har absolutt ikke lyst å slutte. Det var jo hovedgrunnen til at jeg holdt meg unna noe mer enn flørting da vi jobbet sammen, da jeg ikke ønsket å skape noe rom for kleine situasjoner. Jeg har ingen problem med å oppføre meg profesjonelt rundt han, og det vil jo selvsagt ikke påvirke noen andre - men jeg spurte i hovedsak for å høre om noen har tips til hvordan jeg gjør det enklest for meg selv om han starter å jobbe her igjen..... Anonymkode: f4d19...a66
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Men vet du 100% at han ikke vil noe mer? Ville sjekket ut det først. Hvis han ikke vil noe mer avslutter du det, og blir han kollega igjen, hold deg unna han så mye det lar seg gjøre, vær høflig men ikke noe mer. Anonymkode: bdc26...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vet du 100% at han ikke vil noe mer? Ville sjekket ut det først. Hvis han ikke vil noe mer avslutter du det, og blir han kollega igjen, hold deg unna han så mye det lar seg gjøre, vær høflig men ikke noe mer. Anonymkode: bdc26...ccd Ikke 100%. Men jeg har spurt, og svaret jeg har fått ved begge anledninger er at han ikke vet hva han vil... fordi han er så redd for å bli såret igjen. Har forståelse for det altså, og har sagt til han at når han er usikker fortsatt etter et år - da er nok ikke vi riktig for hverandre. Han sier at det er han uenig i, og at vi må se ting an med tiden. Men jeg er ikke interessert i å se an i årevis. Hadde han villet mer, hadde han nok gjort en innsats. Anonymkode: f4d19...a66
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 HOLD det unna jobben, så da må du kutte han ut. Jeg valgte å gå videre med en kollega etter han sluttet, før det hadde vi bare god tone. Enige om veldig god kjemi....noe som stemte bra etter han sluttet. Nå er vi kjærester, sexen er også knallbra. Anonymkode: 08055...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå