AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Del Skrevet 21. oktober 2020 Hei, jeg er begynt å trene hos en fysioterapeut pga en sykdom jeg har, som må holdes i sjakk. Han som tok imot meg virket så innesluttet . Men jeg tenkte det sikkert gikk over. Så han i møte med en eldre dame og da var han så strålende og blid, så tenkte det kanskje var sjenanse siden han ikke kjente meg enda. Jeg trener i kompresjonstights pga jeg er plaget med hovne ben under treningen. Plutselig under time nr to spør han hvorfor jeg trener i så stramme tights, og at jeg burde ta på meg en videre joggebukse, for da ble sikkert treningen bedre. Jeg bare så litt rart på han og fortalte at jeg var avhengig av å ha kompresjonstights pga nevnte problem. Da bare ble han stum og sa at vi skulle avslutte treningen. Altså, er det frekt å trene i kompresjonstights? Jeg ble litt paff, og jeg har nå skiftet fysioterapeut. Er det jeg som overreagerer eller er det han ? Anonymkode: b3ca4...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 Høres ut som en fysioterapeut som har problemer med kropp. Litt spesielt. Anonymkode: d846f...ac8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Del Skrevet 22. oktober 2020 Merkelig. Har du fin kropp? Rart spørsmål, men kanskje han blit opphisset? Får ereksjon Anonymkode: bc865...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. oktober 2020 #4 Del Skrevet 22. oktober 2020 Kompresjonstights er jo ikke ubehagelige å trene i?? For en merkelig kommentar av fysioterapeuten.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Del Skrevet 23. oktober 2020 Ja var det jeg også tenkte, men har sluttet og begynt hos ei dame nå og hun har aldri sagt noe slikt. Han mente den var for stram, men det er jo det som er hele vitsen med kompresjonstights. Da har jeg fått bekreftelse på at det er han som tenkte feil og ikke jeg. Anonymkode: b3ca4...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Del Skrevet 23. oktober 2020 Kommer kanskje litt an på. Jeg har en kompresjonstights fra 2XU som jeg bruker innimellom av samme grunn, og denne er gjennomsiktig. Hvis noe slikt er grunnen, så kan jeg skjønne det. Imidlertid bør man jo få trene i tights uansett, han har nok feil fokus hvis tightsen i seg selv plager han. Anonymkode: a338d...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Del Skrevet 23. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer kanskje litt an på. Jeg har en kompresjonstights fra 2XU som jeg bruker innimellom av samme grunn, og denne er gjennomsiktig. Hvis noe slikt er grunnen, så kan jeg skjønne det. Imidlertid bør man jo få trene i tights uansett, han har nok feil fokus hvis tightsen i seg selv plager han. Anonymkode: a338d...57d Nei den er ikke gjennomsiktig. Er Balion sin og den skjuler alt, selv cellulitter , hehe. Anonymkode: b3ca4...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Del Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei den er ikke gjennomsiktig. Er Balion sin og den skjuler alt, selv cellulitter , hehe. Anonymkode: b3ca4...ff3 Da er det bare uprofesjonelt. Anonymkode: a338d...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Del Skrevet 24. oktober 2020 Veldig rart. Bytt fysio. Anonymkode: d35e6...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Del Skrevet 25. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig rart. Bytt fysio. Anonymkode: d35e6...b19 Ja har selvsagt gjort det Anonymkode: b3ca4...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Del Skrevet 25. oktober 2020 Høres merkelig ut. Men, uavhengig av fysioterapeutens oppførsel, kan det være at tightsen din faktisk er for stram, slik at den hemmer bevegelsene eller på andre måter påvirker treningen? Selv kompresjonstightser finnes i for små størrelser... Anonymkode: 9d5c4...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres merkelig ut. Men, uavhengig av fysioterapeutens oppførsel, kan det være at tightsen din faktisk er for stram, slik at den hemmer bevegelsene eller på andre måter påvirker treningen? Selv kompresjonstightser finnes i for små størrelser... Anonymkode: 9d5c4...b92 Nei det er den ikke. Anonymkode: b3ca4...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå