Gå til innhold

Trening hos fysioterapeut. Mutt og introvert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er begynt å trene hos en fysioterapeut pga en sykdom jeg har, som må holdes i sjakk.

Han som tok imot meg virket så innesluttet . Men jeg tenkte det sikkert gikk over. Så han i møte med en eldre dame og da var han så strålende og blid, så tenkte det kanskje var sjenanse siden han ikke kjente meg enda.

Jeg trener i kompresjonstights pga jeg er plaget med hovne ben under treningen.

Plutselig under time nr to spør han hvorfor jeg trener i så stramme tights, og at jeg burde ta på meg en videre joggebukse, for da ble sikkert treningen bedre. Jeg bare så litt rart på han og fortalte at jeg var avhengig av å ha kompresjonstights pga nevnte problem. Da bare ble han stum og sa at vi skulle avslutte treningen.

Altså, er det frekt å trene i kompresjonstights? Jeg ble litt paff, og jeg har nå skiftet fysioterapeut.

Er det jeg som overreagerer eller er det han ?

Anonymkode: b3ca4...ff3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en fysioterapeut som har problemer med kropp. Litt spesielt. 

Anonymkode: d846f...ac8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Har du fin kropp? Rart spørsmål, men kanskje han blit opphisset? Får ereksjon

Anonymkode: bc865...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompresjonstights er jo ikke ubehagelige å trene i?? For en merkelig kommentar av fysioterapeuten.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det jeg også tenkte, men har sluttet og begynt hos ei dame nå og hun har aldri sagt noe slikt. Han mente den var for stram, men det er jo det som er hele vitsen med kompresjonstights.

Da har jeg fått bekreftelse på at det er han som tenkte feil og ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kanskje litt an på. Jeg har en kompresjonstights fra 2XU som jeg bruker innimellom av samme grunn, og denne er gjennomsiktig. Hvis noe slikt er grunnen, så kan jeg skjønne det. 

Imidlertid bør man jo få trene i tights uansett, han har nok feil fokus hvis tightsen i seg selv plager han. 

Anonymkode: a338d...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer kanskje litt an på. Jeg har en kompresjonstights fra 2XU som jeg bruker innimellom av samme grunn, og denne er gjennomsiktig. Hvis noe slikt er grunnen, så kan jeg skjønne det. 

Imidlertid bør man jo få trene i tights uansett, han har nok feil fokus hvis tightsen i seg selv plager han. 

Nei den er ikke gjennomsiktig. Er Balion sin og den skjuler alt, selv cellulitter , hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei den er ikke gjennomsiktig. Er Balion sin og den skjuler alt, selv cellulitter , hehe.

Da er det bare uprofesjonelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart. Bytt fysio.

Anonymkode: d35e6...b19

Ja har selvsagt gjort det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut. Men, uavhengig av fysioterapeutens oppførsel, kan det være at tightsen din faktisk er for stram, slik at den hemmer bevegelsene eller på andre måter påvirker treningen? Selv kompresjonstightser finnes i for små størrelser...

Anonymkode: 9d5c4...b92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres merkelig ut. Men, uavhengig av fysioterapeutens oppførsel, kan det være at tightsen din faktisk er for stram, slik at den hemmer bevegelsene eller på andre måter påvirker treningen? Selv kompresjonstightser finnes i for små størrelser...

Anonymkode: 9d5c4...b92

Nei det er den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...