AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #21 Del Skrevet 22. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: JA! Dette var mer spot on på det jeg mener enn bæsj og kaffe 😅 Hehe, har samboer og han lukter ikke sånn. Lukta har jeg kun kjent på helt tilfeldige mennesker jeg har møtt på. Det er ganske langt melllom dem, men det lukter veldig sterkt når jeg først møter på en. Anonymkode: 134e3...5f5 Håper da inderlig ikke du synes samboeren din lukter vondt nei 🙈 Som sagt er det negativt hvis du synes noen lukter vondt, så at samboeren din ikke lukter sånn er da positivt, og dere er nok en bedre match 🙈 Anonymkode: 22635...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #22 Del Skrevet 22. oktober 2020 Enkelte er bare velsignet med en veldig dårlig kroppslukt. Kan også være gammel gubbe lukt. Min svigerfar lukter sånn, men han kan også være her på besøk i 4-5 dager uten å dusje. Så usikker på hvor mye av drittlukta som skyldes gammel gubbe stank eller mangel på personlig hygiene. Anonymkode: 7d1f5...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #23 Del Skrevet 22. oktober 2020 Husker en lærer på skolen luktet slik. Og jeg unngikk å spørre om hjelp når jeg egentlig trengte det. jeg drikker kaffe og snuser. Håper ikke eg lukter slik da. Tror ikke d, hadde vel fått høre d. Anonymkode: 882ad...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #24 Del Skrevet 22. oktober 2020 Kalles å jobbe hardt og svette, noe dere tydligvis ikke har peiling på Anonymkode: bc191...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #25 Del Skrevet 22. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Kalles å jobbe hardt og svette, noe dere tydligvis ikke har peiling på Anonymkode: bc191...3ef Du svetter bæsj og kaffe? Anonymkode: 10fb2...1e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #26 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kalles å jobbe hardt og svette, noe dere tydligvis ikke har peiling på Anonymkode: bc191...3ef Jeg er ts og har jobbet i en veldig mannsdominert bransje i et fysisk hardt yrke på en arbeidsplass med 300 ansatte. Aldri kjent menn som lukter en blanding av bæsj, lær og kaffe der, men jeg skal love deg at folk jobber hardt og svetter. Anonymkode: 134e3...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. oktober 2020 #27 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker en lærer på skolen luktet slik. Og jeg unngikk å spørre om hjelp når jeg egentlig trengte det. jeg drikker kaffe og snuser. Håper ikke eg lukter slik da. Tror ikke d, hadde vel fått høre d. Anonymkode: 882ad...ad2 Jeg har alltid vært den som sier i fra når noe/noen lukter. Det er en rolle 99% unngår å ta. Så om du lukter så er det stor sjangs for at det er blitt lagt merke til men at ingen våger å si fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #28 Del Skrevet 22. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Rett og slett koffein? Jeg lukter det på folk som drikker mye kaffe... Det lukter ikke direkte vondt, men det lukter. Jeg tror ikke alle lukter den lukta rett og slett... Og den lukta går ikke bort med vanlig såpe en gang. Jeg må vaske armhulene med talgsåpe når jeg har perioder der jeg drikker mye koffein (energidrikk eller pepsi max). Anonymkode: 1dea7...72f Koffein er visst helt luktfritt Anonymkode: ea264...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #29 Del Skrevet 22. oktober 2020 Denne tråden tyder på at dere ikke holder dere til avstanden vi skal ha nå! Er selv sensitiv på lukter, og ja overparfyrmerte damer stinker på lang avstand, men jeg har ikke kjent direkte kroppslukt fra tilfeldige folk siden mars. #meteren Anonymkode: 59683...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 22. oktober 2020 #30 Del Skrevet 22. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en god del mennesker oppgjennom som rett og slett har litt bæsje-ånde. Mandelstein og matrester mellom tennene (selv om de er usynlige) kan gi denne effekten. Det kan selvfølgelig også være sykdom/infeksjon inne i bildet, men de fleste med dårlig ånde er ikke syke. Det er i slike tilfeller viktig å bruke tanntråd og å sjekke mandlene jevnlig for mandelstein. At koffein gir litt dårlig ånde er jo også velkjent. Anonymkode: 83ac0...870 Mandelstein? Mener du tannstein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 22. oktober 2020 #31 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kalles å jobbe hardt og svette, noe dere tydligvis ikke har peiling på Anonymkode: bc191...3ef Å du har tydeligvis ikke peiling på hygiene. Man trenger ikke lukte dritt og fandens oldemødre for det om man jobber hardt og svetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #32 Del Skrevet 22. oktober 2020 En annen ting, har dere lagt merke til at noens svette lukter taco?? Anonymkode: 5d49b...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #33 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, OPIgirl skrev: Mandelstein? Mener du tannstein? nei- mandelstein. Det er gulhvite pusspropper som setter seg i små groper på mandlene, særlig når man er forkjøla. Det er bakterier og matrester, og lukter rett og slett forråtnelse, død og fordervelse. Jeg var plaget av dette selv men fjernet mandlene pga det Anonymkode: 03145...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #34 Del Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden tyder på at dere ikke holder dere til avstanden vi skal ha nå! Er selv sensitiv på lukter, og ja overparfyrmerte damer stinker på lang avstand, men jeg har ikke kjent direkte kroppslukt fra tilfeldige folk siden mars. #meteren Anonymkode: 59683...027 Jeg kjenner lukter på flere meters avstand. En blir ikke skjermet fra det på kun en meter... Sist i dag rygga jeg kraftig i butikken fordi en gammel mann som var mer enn to meter i fra meg stinka gammel svette. Det var sånn stikkende svettelukt, som løk og hornsalt. Nokså uvanlig at gamle menn lukter svette egentlig. Anonymkode: 28aea...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #35 Del Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En annen ting, har dere lagt merke til at noens svette lukter taco?? Anonymkode: 5d49b...184 🤢 Anonymkode: 134e3...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #36 Del Skrevet 22. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden tyder på at dere ikke holder dere til avstanden vi skal ha nå! Er selv sensitiv på lukter, og ja overparfyrmerte damer stinker på lang avstand, men jeg har ikke kjent direkte kroppslukt fra tilfeldige folk siden mars. #meteren Anonymkode: 59683...027 Jeg jobber så tett med folk at jeg ikke kan unngå å kjenne både svettlukt og sjampoukt fra hår. Er ikke alle som har yrker man kan ha 1 m avstand i. Anonymkode: ea264...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå