AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg skal kjøpe en ny iPhone i løpet av tre måneder. Når er de billigst? Lønner det seg å kjøpe en ny iPhone rett etter de kommer med en ny modell? Eller etter jul? Nyttår? Når kommer det ut en ny modell neste gang? Jeg trenger ikke de nyeste. Anonymkode: 01b54...a51
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Tror kanskje black friday og sånne spesielle dager eller sesonger er de billigst. Følg med og vær tålmodig. Tror ikke apple har så mye tilbud på sine produkter. Men hvis du skaffer deg mastercard på dnb så pleier de å ha supertilbud og en gang hadde de 30 % på apple produkter eller hvis du er medlem noe sted. Hold deg unna iphone 8 +, dårligste apple produktet jeg har eid. Xr for også mye kritiikk, har 11 nå og er fornøyd. Var super fornøyd med 6s også og 7 skal også være bra, den får du for 3200 på elkjop eller power. Anonymkode: 388d4...3f8
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Oppgrader til en telefon med Android. 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg må ha mere minne på telefonen. Savner sånn som det var før da det fantes minnekort. Nå blir det kun bruk og kast av hele mobilen. Anonymkode: 01b54...a51
AndreasBR Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ha mere minne på telefonen. Savner sånn som det var før da det fantes minnekort. Nå blir det kun bruk og kast av hele mobilen. Anonymkode: 01b54...a51 Mange telefoner med android-operativsystem har dette. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 På 22.10.2020 den 11.29, AndreasBR skrev: Mange telefoner med android-operativsystem har dette. Hva er android operativsystem ? Jeg har iPhone 10s Anonymkode: 01b54...a51
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 På 21.10.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev: Jeg må ha mere minne på telefonen. Savner sånn som det var før da det fantes minnekort. Nå blir det kun bruk og kast av hele mobilen. Anonymkode: 01b54...a51 Ja, da kjøper du en telefon med mye minne. Du kan også benytte deg av iCloud, dropbox, Google drive osv osv. Anonymkode: ba5a9...e93
Gjest Blondie65 Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er android operativsystem ? Jeg har iPhone 10s Anonymkode: 01b54...a51 Det er en telefon som ikke er en iPhone.
Gjest Homer Simpson Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Blir nok ikke tilbud på iPhone 12. men kanskje iPhone 11 til black friday. ute etter ny iPhone selv, men kommer til og vente til black friday og se hva som kommer på tilbud 😊
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er android operativsystem ? Jeg har iPhone 10s Anonymkode: 01b54...a51 Hahaha, dette svaret forklarer hvorfor du har valgt en uTelefon. 😆 Du vet altså ikke bedre... Apple behandler enhetene som sine og at du bare leier dem. De bestemmer hva du kan gjøre med din mobiltelefon. Android er fri vare og du kan gjøre hva du vil med dem fordi det er din. Og et sitat fra grunnleggeren hvor han innrømmer at de er kjeltringer sier jo sitt: "En god artist kopierer, en veldig god artist stjeler. Vi har alltid vært skamløse når det gjelder stjeling av gode idéer." Det finnes video av ham når han sier dette... Apple fortjener ikke at noen betaler for varene de produserer. De er fulle av stjålne idéer. Men sagt på et språk du kanskje skjønner, så er et operativsystem språket til kjernen av mobilen. Nå til dags er det ca bare apple vs Android. De andre operativsystemene har tapt terreng. Så nesten alle mobiler som ikke er apple er Android. Ca alle Samsung, LG, Huawei, HTC, Google Pixel, Xiaomi, Oppo, Vivo, OnePlus, Sony, ASUS, Nokia, Lenovo, ZTE, Panasonic, Motorola, +++. Det er mange flere android-mobiler i verden enn apple. Ca 85% av alle mobiler i verden er Android. Kun 15% er Apple. Det vil altså si at av 100 mobiler er 85 Android og 15 apple. Anonymkode: b6a8f...c8a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå