AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Del Skrevet 21. oktober 2020 Vi har en venn som fyller 40 år og tenkte å lage en «krisepakke» til han i gave som en litt morsom greie. Jeg tenker å fylle den med godsaker av forskjellig slag og litt ting kun for gøy. Vet det finnes sånne setninger for krisepakker om hvorfor de ulike elementene er der, men jeg finner ikke noe i farta. Noen som har gode tips? Vi skal blant annet lage en t-skjorte med teksten «jeg er sterk» og da passer det jo å skrive på lappen «til dager med dårlig selvtillit» eller noe i den duren. fyr på med gode tips! Anonymkode: 4d06a...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 ....hva med å bare kjøpe noe fint og verdifullt for ham? Jeg blir 40 om ikke lenge selv, og hadde blitt skuffet over noe slikt. "Gøy og morro, kriiise, haha" høres mer harry ut...sorry. Anonymkode: eb788...22f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Del Skrevet 21. oktober 2020 Sportsbil (leke så klart, sånn liten lekebil) 😂 han må vel og merke være av typen som kan se på det med humor da 😛 Anonymkode: f4efe...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sportsbil (leke så klart, sånn liten lekebil) 😂 han må vel og merke være av typen som kan se på det med humor da 😛 Anonymkode: f4efe...863 Det er han absolutt! Anonymkode: 4d06a...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....hva med å bare kjøpe noe fint og verdifullt for ham? Jeg blir 40 om ikke lenge selv, og hadde blitt skuffet over noe slikt. "Gøy og morro, kriiise, haha" høres mer harry ut...sorry. Anonymkode: eb788...22f Enig. Jeg likte å bli 40 og det var absolutt ingen krise😊 Hadde blitt litt stuss om jeg hadde fått krisepakke på en kjekk dag jeg hadde gledet meg til Anonymkode: acb94...3ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Del Skrevet 21. oktober 2020 Ikke morsomt. Anonymkode: d2d92...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Del Skrevet 21. oktober 2020 Nå ba jeg om tips ikke sånne surmagede negative svar. Jeg kjenner vel best mine egne venner og hvordan en slik gave blir mottatt. Det er jo lov å ha litt humor. Anonymkode: 4d06a...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Del Skrevet 21. oktober 2020 Kondomer. Anonymkode: bb85f...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Del Skrevet 21. oktober 2020 Tenkte foreslå ferdig utfylte skilsmissepapirer, men det er kanskje å dra det litt for langt? Anonymkode: bb85f...8a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 21. oktober 2020 #10 Del Skrevet 21. oktober 2020 En bok, med smarte ord kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Del Skrevet 21. oktober 2020 Whiskey, Paracet, vannflaske, spyposer og fyrstikker Anonymkode: 796e9...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå