AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg trodde jeg hadde vært borti mye rart og sketchy, men nå har jeg fått en reaksjon jeg ikke helt forstår... Det tærer veldig på meg. Det var en fyr... alt med oss begynte litt uskyldig, og jeg var ganske sikker på at jeg ikke ville få følelser. Det var jo liksom bare sex, og han hadde mange dårlige sider (i alle fall for min del). Vi var liksom bare en match i sengen, og ingen andre steder! 🙄 Men ett sted på veien ble jeg likevel litt glad i ham (tydeligvis), enda han fortjener det ikke. Jeg gjorde alt for å «rømme» fra ham: jeg reiste bort, unngikk å se ham/møte ham, hadde ham ikke på sosiale media, ect. Jeg så alt for mange redflags, så jeg prøvde å styre unna. Men sporadisk havnet vi til sengs (ja, jeg var dum) eller møttes tilfeldig likevel. Jeg vet ikke helt hva jeg kunne gjort annerledes, tiltrekningen var så sterk! Jeg har nå avsluttet alt med ham for godt, jeg vet det aldri kan bli oss uansett hva. Men problemet er at selv om vi ikke treffes, og selv om vi ikke snakker sammen, så klarer jeg ikke å glemme ham! Samtidig vil jeg faktisk ikke ha ham tilbake i livet, han har såret meg så mye. Jeg føler en sterk motvilje mot ham, men sørger samtidig veldig over ham hver dag. Hvorfor??? Hvordan kan jeg lengte etter noen som ikke egentlig var snill mot meg? Og jeg føler at noe er ødelagt i meg; egoet, selvbildet... Jeg skjemmes og klandrer også meg selv fordi jeg ikke bare klarer å innse hvor lavt jeg synker ved å bry meg om han enda. Hvordan kommer man seg over det her? Jeg føler jeg har tatt alle grep for meg selv for å unngå ham, men «ute av syne, ute av sinn» fungerer tydeligvis ikke 🤧 Anonymkode: 64ec2...c51
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Svaret er tid 😊 innimellom mye tid, innimellom mindre tid. Anonymkode: da6fb...860 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Tid, la helt være med kontakt og å se han. Så prøver du etterhvert å møte noen ny og se om det kan hjelpe deg over siste kneika, med at det finnes bra folk. Anonymkode: 16605...046
Rumos Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Kjærlighetssorg er ikke rasjonell, og det virker som tiltrekningen fra din side har vært sterk. Det er ikke lett å styre det man føler, men jeg synes du skal være stolt av deg selv med de valgene du har gjort. Du blir ferdig med kjærlighetssorgen in the end og enda kjappere hvis du finner en mer verdig kandidat. Lykke til!
Gjest Lille Potet Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Kroppen din har blitt avhengig av han fordi sex utløser gode hormoner. Det vil gå over. Det er abstinenser du kjenner på, ikke kjærlighetssorg. Gi det noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har vært/er i akkurat samme situasjon. Gått lang lang tid siden jeg så ham sist, ute av syne ute av sinn har ikke fungert her heller. Tror virkelig det eneste riktige å si i en sånn situasjon er å bare godta at det kan ta tid. Det er jo en kjærlighetssorg, og man kan ikke vite hvordan den vil utarte seg. Jeg har iallefall hatt skikkelig kjærlighetssorg som har kommer og gått i store bølger, og ikke abstinenser som nevnt over, jeg var skikkelig ulykkelig forelska i fyren. Det begynner så smått å se lysere ut nå. Jeg bestemte meg i sommer for å komme meg ut av bobla, fjernet alle spor, slettet ham overalt. Tren, vær med venner, gjør noe sosialt så godt det går i denne pandemien. Heng med folk som får deg til å føle deg bra. Husk at du er mye mer verdt enn det du kanskje føler nå, på grunn av en kjip fyr. Verdien din ligger ikke i hans hender. Anonymkode: a94dc...38b
Candiru Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 Det går over, men er veldig vondt mens det står på ❤️ Prøv å sysselsett deg selv med noe så du ikke bare sitter hjemme alene og kjenner på de vonde følelsene. Heng med venner, tren litt og ta godt vare på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå