L@dy Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Har kjøpt ny pc, men må installere nettverkskort på pc`en. Jensen Scandinavia som har support på dette har åpent i morgen, men de åpner ikke før kl. 14. Siden jeg ikke får lastet ned programvaren via nettet og lagret det på cd, antar de ikke gjør det på nettcafe (?), så må de sende det til meg. MEN..da vil det jo gå enda flere dager...er utålmodig når jeg har fått pc`en i hus. Noen som vet om det går an å kjøpe installasjons cd i "en eller annen" butikk i Oslo?
Dru Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Har du en usb-penn eller lignende? Det går an å bruke på de aller fleste nettkafeer.
Gjest Ananas Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Ny pc uten integrert nettverkskort, attpåtil uten driverstøtte i windows? Så rart?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Ja, det høres rart ut. Hvis det ikke er snakk om trådløst, da.
Gjest Lea Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Jeg er sikker på at en eller annen nettkafe kan hjelpe deg med å brenne en CD med driveren. Spør betjeningen. Har du evt. en eller annen bekjent som kan hjelpe deg?
Kelsey Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har brent oppdatering til en router på nettcafe før, så de kan helt sikkert hjelpe deg.
L@dy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2005 Ny pc uten integrert nettverkskort, attpåtil uten driverstøtte i windows? Så rart? ← Antagligvis så var det nok nettverkskort i pc. Er litt usikker på akkurat det da.. Men når jeg forsøkte i går så hadde jeg det gamle nettverksadapteret tilkoblet, så jeg vet ikke om maskina søkte etter DEN programvaren. Når jeg leste på nettet så var det kommet en ny versjon, så om jeg hadde hatt en ny adapter så kanskje det hadde fungert flott. Jeg spurte på nettcafe`i dag om de kunne hjelpe meg å brenne cd, og det kunne de så sant de fikk reparet utstyret sitt seinere i dag. Hehhe...vel, jeg gjorde like godt kort prosess og kjøpte ett nytt nettverkskort. Så er mulig jeg nå har to, aner ikke..men nå er jeg vertfall på nett så det får bare være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå