AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg KLARER ikke slutte å tenke på jobb på kvelden. Jeg har nå forsøkt pusteøvelser, skriver det ned på en lapp, men tankene spinnet om og om igjen. På situasjoner på jobb, på ting jeg må gjøre, på ting jeg har gjort, osv osv... Jeg holder på å bli sprø.. Noen som har noen tips? Anonymkode: 6438f...35b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Er du sykepleier kanskje? Anonymkode: d18e4...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Er ikke sykepleier men jobber med helse.. Er ikke pasientene jeg møter, men mest kollegaer.. Anonymkode: 6438f...35b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Hva tenker du på vedr. kolleger? Anonymkode: 19b21...5b9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Har det like ens. Tror jeg er sånn. Anonymkode: 6a777...335
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg tenker på ting de sa. Ting de er uenige i. Er redd for at de ikke liker meg, eller synes jeg gjør dårlige vurderinger.. Anonymkode: 6438f...35b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 Jobber i barneverntjenesten og hadde det slik de første årene. Nå er det litt bedre;) Anonymkode: 45040...7c8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på ting de sa. Ting de er uenige i. Er redd for at de ikke liker meg, eller synes jeg gjør dårlige vurderinger.. Anonymkode: 6438f...35b Kjenner meg igjen i denne. Er lærer da, så gjelder både elever og kollegaer. Jeg har lært meg å godta det. Jeg trenger å bearbeide, hjelper ikke å skamme seg over det i tillegg. Men samtidig prøver jeg å kjempe mot frykten for å ikke bli likt. Tenker at alle ikke kan like alle, og at jeg selv ikke tenker negativt om noen utfra småting de gjør feil uansett Anonymkode: 4aaba...db8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen i denne. Er lærer da, så gjelder både elever og kollegaer. Jeg har lært meg å godta det. Jeg trenger å bearbeide, hjelper ikke å skamme seg over det i tillegg. Men samtidig prøver jeg å kjempe mot frykten for å ikke bli likt. Tenker at alle ikke kan like alle, og at jeg selv ikke tenker negativt om noen utfra småting de gjør feil uansett Anonymkode: 4aaba...db8 Sant det.. jobber med det samme selv. Vet jo egentlig at folk liker meg, og at jeg er godt likt. Samtidig som at ikke alle kan like alle, og at det blr være greit å ikke bli likt av alle. Men dette sitter dypt forankret i kroppen min, dette med at jeg trenger godkjennelse fra andre. Er utrolig vanskelig å endre selv om jeg har prøvd mange ganger og selv om jeg kognitivt sett vet at jeg ikke trenger å bli likt for å være bra.. Men jeg er fortsatt ganske ny. Var ny i juni hvis det fortsatt regnes som ny, men er nå er det mest trykk på jobben min.. så nå det er mest hektisk. Får bare håpe det blir bedre. Anonymkode: 6438f...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå