Gå til innhold

Noen som er 700kcal i minus til dagen her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ned 20-25 kg 

med aktivitet og matplan vil jeg være ca 700kcal i minus til dagen, (av og til 800) 

en fett er 7000kcal, men en kg ned er vel ikke det samme som en kg fett ned? Vann + andre ting 

så hva kan jeg forvente å gå ned i mnd? :) hva er deres erfaringer ? 

rent matematisk sett er det vel ca 3kg i mnd? Men så kommer vel vann og slik oppå det?

Anonymkode: 0d4a8...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kg rent fett er 9000 kcal, så 7000 kcal er det man bruker som mål på en kg kroppsfett.

Du kan forvente å gå ned inntil 1% av din vekt per uke, så lenge du opprettholder et kaloriunderskudd som tilsvarer dette. 

Anonymkode: 64e3b...671

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt mellom 1500 og 1000 kcal i minus før (de første 13 ukene). Har skalert ned til "bare" 500kcal ned nå, de siste 5 ukene fordi jeg ikke har fått trent. Gikk ned 1 kilo i uka i starten, nå ca. 500 gram, alt i alt ca. 650-700gram ned i uka i snitt de siste 18 ukene. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :) 

ja jeg føler det blir vanskelig å ha 1000 kcal i minus hver dag, 500 i minus føler jeg er for lite for meg personlig, så lander mer på en mellomting.0

Anonymkode: 0d4a8...c9f

• Liker 1
Skrevet

Det er bare i begynnelsen du mister vann fordi du har spist usunt inntil da og da gjerne ting som gjør at kroppen holder på vann. Og så vil jo det gå opp og ned, uavhengig av hvor mye fett du går ned eller hvor flink du er, ettersom du spiser mat med mye salt, det er varmt, du er støl, får straks mensen osv. Kroppen varierer ganske mye av seg selv, så vektnedgangen må du se over tid. 

Anonymkode: e1338...63c

Skrevet

Ryddet for innlegg om lavt matinntak på under 1500kcal.

forever22, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...