AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Ja, overskriften sier sitt. Vært sammen med denne mannen i 5 mnd nå. Sexlysten min har aldri vært så dårlig som den har vært en stund nå. (Jeg har alltid hatt ekstrem sexlyst). Kan det være at det er kjemien mellom meg og han som skurrer, eller er det min lyst som er ødelagt? Utfordringen min nå, er hvordan jeg skal finne ut av det... Noen råd? Anonymkode: a8b04...be1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Du er jo tydligvis ikke forelsket eller har kjemi. Dump. Anonymkode: 1d626...43a
Milky Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Hvis du vanligvis har høy sexlyst, men ikke med han så er det noe galt der. Ikke rette kjemien. Du bør nesten prøve å ha sex med en annen for å se om det blir noe annerledes. Eller bare slå opp
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Ts her. Veldig kjipt hvis det er tilfellet, da forholdet er så bra på andre måter. Men jeg kjenner det tar på å ikke kjenne meg kåt lenger.. Men redd det ikke har noe med han å gjøre, å at det er meg. Men ser jo at det kun er en måte å finne utav det på, å da er det jo for sent. Anonymkode: a8b04...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå