Gjest Praxis Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Ok, nå er jeg gift. Bryllupsdagen gikk som planlagt, alt var vakkert og stemningsfullt. Men det gikk så FORT!!!! Flere som har erfaring med dette? Det sier vel seg selv, du er selkspapets midtpunkt, du sitter ikke så ofte på rompa, du må snakke med "alle" etc. Dagen var flott, men jeg føler på en måte at alt gikk så raskt at jeg ikke fikk tid til å nyte det. Heldigvis har man minner og bilder....
Glossy Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Gratulere så mye!!! Ja dagen fyker avgårde, men i ettertid har du myyyye tid til å fordøye intrykkene. Og da ser du tilbake på den mest perfekte dagen!!!
linky Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Gratulerer . ja husker selv hvor fort dagen vår gikk. skjedde noe hele tiden, og tia fløy av gårde. syns dagen gikk alt for fort, men heldigvis har vi både video og masse bilder og se tilbake på.
Edie Skrevet 29. juli 2005 #5 Skrevet 29. juli 2005 Synes dagen gikk fort ja. Tida går jo fort når man koser seg! Har heldigvis bilder å se tilbake på. Er faktisk detaljer jeg ikke husker fra dagen engang, før jeg ser på bildene nå -en mnd etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Det er vel ganske vanlig for alle at dagen går fort, men jeg har liksom registrert at mange gjester sa at det gikk fort.. det betyr vel at alle koste seg... Referat; Vel Dagen startet vel med at jeg og forlover dro til frisør. Jeg har veldig langt hår og på prøvetimen var vi blitt enige om frisyre med noe oppsatt, mens endel utslått hår, med krøller. Frisøren hadde sagt på prøvetime at "håret mitt virket som det greit tok krøller". Det gjorde det ikke. Jeg satt med hårruller i 30 min, men de forsvant etter 5 minutter. Så frisøren satte opp noe lignende, dog uten krøller. Så drømmefrisyren gikk i vasken. Uansett fikk jeg mye skryt for frisyren! Var noe 60-talls over den... Turen gikk til kirken. Brudekjolen min var skreddersydd, så jeg fikk den akkurat slik jeg ville ha den. Noe middelaldersk over den. Turen opp kirkegangen med pappe var tung. Da begynte underleppa å dirre. Mannen hadde også tårer i øyekroken. Det var TUNGT!!!! Vi gikk in til Gabriels Oboe spilt på fiolin. Talen fra presten var meget personlig. hun hadde tatt oss på kornet. Etter kirken gikk turen til fotorgraf. Til middagen var det masser av taler, en 10-11 stykker tror jeg. Kjempekoselig!!!! Det tok ca 3 timer. Kaffegjestene var bedd til 20.00, og middagen var avsluttet kl. 19.55. Perfect timing! Deretter gikk det slag i slag; med kaffe, brurdram, underholdning fra familien (kjempekoselig!!!!), brudevals (Bergrosa), dansemusikk med orkester, nattmat etc. Vi hadde så koselig at vi dro hjem i 5-tida. Fantastisk dag! Med den gikk så fort.... dessverre!
Boogie Skrevet 30. juli 2005 #7 Skrevet 30. juli 2005 Gratulere som nygift!! Høres ut som en perfekt bryllupsdag.. Godt du kan mimre med bilder (video)senere..
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #8 Skrevet 31. juli 2005 Gratulerer som nygift!! Og at det gikk fort...? det kan du skrive opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå