AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Min mor skal flytte inn i en trygdebolig, og jeg må bo med henne siden jeg ikke har råd til hybel, depositum etc. Jeg syns det er KJEMPE flaut da disse boligene er mange, tett sammen, og folk overalt. Jeg vil ikke bli sett av noen at jeg bor der, siden jeg føler meg så liten. At jeg er 23 år, ikke engang har råd til egen plass, og må bo med min mor i en kommunal bolig. Dette er så sinnsykt flaut at det gjør meg faktisk deprimert. Føler at alle kommer til å se ned på meg, og at alle er «bedre» enn meg. Anonymkode: e18d5...1ce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Ja...det er jo litt flaut. Anonymkode: 41c1c...042 17
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Du er jo gammel nok til å flytte for deg selv? Anonymkode: bcd70...633 17
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Her må du faktisk ta tak i ditt eget liv! Du er voksen, og ansvarlig for deg selv. Jobber du? Studerer du? Anonymkode: ae330...494 24
Gjest Helene J. Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Du er ung! Jeg hadde aldri reagert negativt på det.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mor skal flytte inn i en trygdebolig, og jeg må bo med henne siden jeg ikke har råd til hybel, depositum etc. Jeg syns det er KJEMPE flaut da disse boligene er mange, tett sammen, og folk overalt. Jeg vil ikke bli sett av noen at jeg bor der, siden jeg føler meg så liten. At jeg er 23 år, ikke engang har råd til egen plass, og må bo med min mor i en kommunal bolig. Dette er så sinnsykt flaut at det gjør meg faktisk deprimert. Føler at alle kommer til å se ned på meg, og at alle er «bedre» enn meg. Anonymkode: e18d5...1ce Studerer du eller jobber? Hvis du jobber så burde du ha råd til å leie en hybel. Egentlig burde du ha råd til det som student også. Anonymkode: a6c1b...33b 13
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg synes det er fint gjort av deg å flytte til din mor og ta vare på henne når hun er syk. Snill datter, du.❤️ Anonymkode: 3f916...64e 10
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 Din mor har i det minste bolig og du burde være takknemlig for at hun har det så hun kan huse deg også. Om du er misfornøyd bør du skaffe deg bopel selv Anonymkode: bf59e...4d0 13
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har kjøpt en leilighet, hvor de fleste andre i rekken er sosialboliger. Ingenting galt med verken naboene eller leiligheten min, hodet hevet. Anonymkode: 92eca...9ac 22
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er fint gjort av deg å flytte til din mor og ta vare på henne når hun er syk. Snill datter, du.❤️ Anonymkode: 3f916...64e Flytter hun for å ta vare på moren, eller flytter hun fordi hun må? Anonymkode: ae330...494 9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er fint gjort av deg å flytte til din mor og ta vare på henne når hun er syk. Snill datter, du.❤️ Anonymkode: 3f916...64e Hvor leser du at TS bor med mor for å ta vare på henne? Jeg leser at TS bor med mor fordi TS ikke har penger til noe eget Anonymkode: bf59e...4d0 28
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #12 Skrevet 21. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er fint gjort av deg å flytte til din mor og ta vare på henne når hun er syk. Snill datter, du.❤️ Anonymkode: 3f916...64e Det står ingenting i HI at mor er syk. Trygdebolig er ikke bare for syke, men også for f.eks rusmisbrukere. Anonymkode: a6c1b...33b 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #13 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ingenting i HI at mor er syk. Trygdebolig er ikke bare for syke, men også for f.eks rusmisbrukere. Anonymkode: a6c1b...33b Min mamma er ikke syk. Hun har bare ikke råd til egen bolig. Nav hjelper henne. Anonymkode: e18d5...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #14 Skrevet 21. oktober 2020 Du skal sikkert ikke bo sammen med henne resten av livet, uansett. Ingenting å være flau over. Anonymkode: 99b1d...e93 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #15 Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min mamma er ikke syk. Hun har bare ikke råd til egen bolig. Nav hjelper henne. Anonymkode: e18d5...1ce Å du da? Hvilken inntekt har du siden du ikke har råd til å bo for deg selv? Anonymkode: a6c1b...33b 10
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #16 Skrevet 21. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mor skal flytte inn i en trygdebolig, og jeg må bo med henne siden jeg ikke har råd til hybel, depositum etc. Jeg syns det er KJEMPE flaut da disse boligene er mange, tett sammen, og folk overalt. Jeg vil ikke bli sett av noen at jeg bor der, siden jeg føler meg så liten. At jeg er 23 år, ikke engang har råd til egen plass, og må bo med min mor i en kommunal bolig. Dette er så sinnsykt flaut at det gjør meg faktisk deprimert. Føler at alle kommer til å se ned på meg, og at alle er «bedre» enn meg. Anonymkode: e18d5...1ce Men hva gjør du her i livet, Ts? Du bør enten studere eller jobbe, g i begge tilfeller har du råd til hybel, kollektiv eller leilighet. Økonomisk analfabetisme går, dessverre, i arv. Men kommunen skal ha folk som hjelper deg med å få på plass helt grunnleggende økonomiske ferdigheter slik at du forstår hvordan du porsjoneres ut inntekt slik at du får råd til å bo. For du må lære deg at en lever og bor på det en har som inntekt, og at det er mulig. Det er ikke alltid behagelig eller bedagelig, men det er fint mulig. Anonymkode: 11694...94b 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #17 Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva gjør du her i livet, Ts? Du bør enten studere eller jobbe, g i begge tilfeller har du råd til hybel, kollektiv eller leilighet. Økonomisk analfabetisme går, dessverre, i arv. Men kommunen skal ha folk som hjelper deg med å få på plass helt grunnleggende økonomiske ferdigheter slik at du forstår hvordan du porsjoneres ut inntekt slik at du får råd til å bo. For du må lære deg at en lever og bor på det en har som inntekt, og at det er mulig. Det er ikke alltid behagelig eller bedagelig, men det er fint mulig. Anonymkode: 11694...94b Jeg jobber. Driver å betaler ned gjeld, skattesmell osv. Er snakk om ca 70k. Det er iikke forsvarlig av meg å flytte ut nå, da gjelden går saktere ned. Høye renter gjør det også extremt vanskelig. Innen 4mnd burde alt være nedbetalt. Anonymkode: e18d5...1ce 3
Silva Pluvialis Skrevet 21. oktober 2020 #18 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mor skal flytte inn i en trygdebolig, og jeg må bo med henne siden jeg ikke har råd til hybel, depositum etc. Jeg syns det er KJEMPE flaut da disse boligene er mange, tett sammen, og folk overalt. Jeg vil ikke bli sett av noen at jeg bor der, siden jeg føler meg så liten. At jeg er 23 år, ikke engang har råd til egen plass, og må bo med min mor i en kommunal bolig. Dette er så sinnsykt flaut at det gjør meg faktisk deprimert. Føler at alle kommer til å se ned på meg, og at alle er «bedre» enn meg. Anonymkode: e18d5...1ce Hvorfor skulle noen se ned på deg fordi du bor i en kommunal bolig? Endret 21. oktober 2020 av Uatskillelig 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #19 Skrevet 21. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber. Driver å betaler ned gjeld, skattesmell osv. Er snakk om ca 70k. Det er iikke forsvarlig av meg å flytte ut nå, da gjelden går saktere ned. Høye renter gjør det også extremt vanskelig. Innen 4mnd burde alt være nedbetalt. Anonymkode: e18d5...1ce Men da er det da ikke noe flaut. Da har du jo en plan og en god grunn til å bo der. På nyåret kan du begynne å se deg om etter noe eget. Dette er jo det aller lureste du kan gjøre nå. Lykke til og ikke fortvil. Ingen som synes dette ville være noe rart at man som 23 bor en periode hos foreldre for å spare penger. Anonymkode: 35246...860 13
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #20 Skrevet 21. oktober 2020 Hvorfor skulle det være flaut? Kjenner en på 25 som fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Anonymkode: a70ee...a83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå