AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg tok Microblading for litt over en uke siden og ble veldig fornøyd. Nå har det flasset mye av og det føles som om alt har forsvunnet. Noen mener dette er normalt og at fargen vil komme tilbake. Stemmer dette? Noen plasser kan jeg ikke se strekene i det heletatt. Vil det fortsatt komme tilbake der og? Noen betryggende ord eller erfaringer? Anonymkode: f1368...679
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Man skal ha påfyll etter noen uker. Jeg hadde en påfyll 8 uker etter og enda et påfyll 6 uker etter det, fordi det satt litt dårlig på meg. Nå sitter det helt fint, og jeg fyller bare på hver 8 mnd. Jeg er superfornøyd! Anonymkode: 9e145...c72 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg og skal ha påfyll. Synes likevel det er rart om ikke noe av fargen sitter. Følte du at fargen kom gradvis tilbake etter det hadde flasset. Sånn som de påstår? Anonymkode: f1368...679
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg passet på å smøre godt morgen og kveld i to uker slik jeg fikk beskjed om. Vet ikke om jeg fikk med meg da det flasset av. La merke til at det grodde en skorpe. Fargen ble sakte men sikkert svakere. Etter 6 uker var det påfyll. Har ikke gått nye 6 uker enda, men fikk beskjed om at om det ikke ble som forventet skulle jeg bare ta kontakt. Anonymkode: 4ee52...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå