AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Har en baby på 6 mnd, han er født i uke 36 så litt prematur. Han er lite interessert i å putte noe i munnen, som leker, mat osv. Har prøvd å gi han leker, han kan føre den mot munnen men det er det. Han lager en grimase og kaster bort leken. Han har ofte hendene i munnen og tar smokk. Men jeg blir likevel litt bekymret da jeg synes jeg ser alle andre babyer putter ting i munnen. Anonymkode: 82f5a...ba9
atropos Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Barn utvikler seg forskjellig. Det kommer. Prøv å slappe av og ha lave skuldre. Og ikke sammenlign med andre! Det blir du bare sprø av
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Min født i uke 35 var lik. Gnagde kun på hendene, lite interessert i biteleker og puttet ikke tilfeldige ting som lå på gulvet i munnen. Fetteren derimot måtte fotfølges, der gikk alt i munnen, kunne fått seg jobb som støvsuger 😅 Som toåringer er han altetende og min er veldig kresen. Anonymkode: 2e391...763
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Dette kan vel iblant skje med de premature om de har hatt sonde som jeg har forstått det. Sondemating over tid kan føre til spisevegring. Barn er jo også forskjellige. Noen putter alt i munnen selv om de vet at det ikke smaker godt, andre putter ingenting i munn. Ville ikke blitt bekymret enda, så lenge barnet får i seg mat. Anonymkode: b19ba...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå