tussatester Skrevet 21. oktober 2020 #21 Skrevet 21. oktober 2020 Rasistiske, homofobe, kvinnefientlige meninger. Kontrollerende, sjalu Uhøflig mot personer i serviceyrker osv Problemer med sinnemestring Passiv aggressiv Veldig mammadalt Uhygienisk/uflidd Stemmer FRP Gjerrig
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #22 Skrevet 21. oktober 2020 Overdreven smiger Futurefaking Snakker overdrevet mye om sex Bruker ekser/egne barn til sjalusifabrikering Varm/ Kald ( phus/pull Små "stikk" forkledt som "jeg bare tuller"-du er for følsom Utsetter deg for merkelige episoder slik at du reagerer, han observerer med et halvt smil Gnistrende øyne Oversensetiv for betterighet kritikk Skiftende humør, og det på sekundet Sier du kan stole på han etter 2 dagers bekjentskap Samler på bilder av seg selv, digger sitt eget utseende til de grader at det blir veldig påfallende Anonymkode: ebfb5...367 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #23 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overdreven smiger Futurefaking Snakker overdrevet mye om sex Bruker ekser/egne barn til sjalusifabrikering Varm/ Kald ( phus/pull Små "stikk" forkledt som "jeg bare tuller"-du er for følsom Utsetter deg for merkelige episoder slik at du reagerer, han observerer med et halvt smil Gnistrende øyne Oversensetiv for betterighet kritikk Skiftende humør, og det på sekundet Sier du kan stole på han etter 2 dagers bekjentskap Samler på bilder av seg selv, digger sitt eget utseende til de grader at det blir veldig påfallende Anonymkode: ebfb5...367 Vil legge til det verste: Manglende empati. Anonymkode: ebfb5...367
Diana Skrevet 22. oktober 2020 #24 Skrevet 22. oktober 2020 * at han gamer * at han har et dårlig forhold til barnets/barnas mor * at han ikke har kontroll på økonomien * at han ikke vil introdusere meg for venner eller familie * at ingenting i hans fortid er hans feil. Det er alle andre det er noe feil med (brudd, mistet jobb, blitt kastet ut osv) * ikke hatt lengre forhold før * ønsker seg flere barn/ barn i det hele tatt * røyker og liker å feste * veldig opptatt av utseende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå