AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har nettopp begynt nytt studie i høst og jeg er allerede utmattet. jeg er veldig lei meg og veldig frustrert. Jeg har så lyst å klare alt, og føler jeg ikke strekker til. Slik jeg fostår det er det sånn at man skal klare å sjonglere en jobb, studie og ha fritid vedsidenav. Jeg studerer statsvitenskap bachelor. Jeg jobber fra 90-130 timer i måneden. jeg her helt utmattet. de tar ikke hensyn til at jeg vi jobbe mindre, og baksnakker andre som sier nei til vakter, som gjør det verre. jeg blir presset av lederen min til å jobbe, og jer er en person som synes det er vanskelig å si nei. Jeg har sagt i fra at jeg vil jobbe lite - 2 ganger i uka helst. men de setter meg opp masse. jeg føler meg overkjørt og tørr ikke si ifra. jeg bruker også lang tid på å studere. så har omtrent ingen fritid, samtidig som jeg henger etter på studiet. jeg vet ikke om jeg kommer til å stå til eksamen. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vurdert å si opp jobben, men vet jo at jobb ved studiet er noe arbeidsgivere verdsetter, men jeg liker ikke å jobbe ved sidenav. En annen ting jeg burde nevne er at jeg sliter mye med depresjon, angst og anfall fra før og en ganske tøff fortid, som blant annet gjør at jeg sliter en del med dette. Jeg føler jeg drukner, men ser alle andre rundt meg som klarer å håndter alt. Jeg er så lei meg. jeg er så bekymret. er stressa, og på vei til å kollapse. er det vits å jobbe når jeg ikke klarer studiet, men hva er vitsen med studiet om jeg ikke får jobb etterpå.... hva hadde dere gjort? Noen erfaringer? Anonymkode: 34543...7e4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Si opp jobben og finn deg en ny. En sjef som ikke verdsetter arbeidstakerene sine er ikke en sjef du vil ha. Anonymkode: 03d04...8a0 5