Gå til innhold

Jeg har et hvit kjøkken. Hvilken farge burde jeg ha på veggene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig med farger. Kom gjerne med tips på en spesiell farge. ? Hvilken farge passer på vegger når kjøkkenet er hvit?  Tenker å male hele leiligheten. Men trenger gjerne litt tips🙂

Anonymkode: 1b978...5c9

Skrevet

Spørs jo helt på hvilken farge du har på benkeplaten, gulvet, taklamper osv.

Anonymkode: b7623...d70

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

En ting du må vite, er om kjøkkenet er klassisk hvit eller bomull - hvit med litt gult i. Hvis kjøkkenet er i bomull/eggehvit, burde du velge fargene med varme i, ellers vil kjøkkenet fort se skittent og gult ut. Ellers er jo det egentlig fritt frem siden hvit er nøytralfarge som kan gå til mye. Kommer jo an på hva du liker og hvilken stil og utseende du ønsker å oppnå, veggfargen kan endre mye. Alle bildene er fra pinterest. 

image.thumb.png.5dd30c759885c65af284ef8b788e37ff.png

image.png.ca5e63103fc834e2403d8e61dba8bdc5.png

image.thumb.png.c1f7bedc612253543fae4b7827e0291f.png

image.png.29770b50120c3aa4e041648d416fd599.png

Anonymkode: 19753...66e

Skrevet (endret)

Hvilke farger har du ellers i huset? På møbler, og annet? Og ja, hvitt er ikke hvitt, som nevnes over her. Min lyse grå kjøkkeninnredning ble plutselig lilla fordi fargen bomull på veggen ikke passet til.

Endret av Eryxo
Skrevet

Hvor godt lysinnslipp det er på kjøkkenet har også noe å si, og hvor stort rommet er. Et lite rom bør ha lyse farger, mens et stort rom kan tåle mørkere farger. Et rom med godt lysinnslipp tåler mørkere farger enn et allerede dunkelt rom. 

Ellers passer jo alt til hvitt. 

Anonymkode: a37a6...2f4

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde hvitt kjøkken, helt til jeg malte den ene veggen hvit. Så vær sikker på at du har klassisk hvit før du velger! 

Anonymkode: 53b46...f13

Skrevet

Gult 💛

Anonymkode: 9ba29...7bb

Skrevet

Vi har deco blue :) 

Anonymkode: 3ecec...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...