AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg synes det er så vanskelig med farger. Kom gjerne med tips på en spesiell farge. ? Hvilken farge passer på vegger når kjøkkenet er hvit? Tenker å male hele leiligheten. Men trenger gjerne litt tips🙂 Anonymkode: 1b978...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Spørs jo helt på hvilken farge du har på benkeplaten, gulvet, taklamper osv. Anonymkode: b7623...d70 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 En ting du må vite, er om kjøkkenet er klassisk hvit eller bomull - hvit med litt gult i. Hvis kjøkkenet er i bomull/eggehvit, burde du velge fargene med varme i, ellers vil kjøkkenet fort se skittent og gult ut. Ellers er jo det egentlig fritt frem siden hvit er nøytralfarge som kan gå til mye. Kommer jo an på hva du liker og hvilken stil og utseende du ønsker å oppnå, veggfargen kan endre mye. Alle bildene er fra pinterest. Anonymkode: 19753...66e
Eryxo Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 (endret) Hvilke farger har du ellers i huset? På møbler, og annet? Og ja, hvitt er ikke hvitt, som nevnes over her. Min lyse grå kjøkkeninnredning ble plutselig lilla fordi fargen bomull på veggen ikke passet til. Endret 2. november 2020 av Eryxo
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Hvor godt lysinnslipp det er på kjøkkenet har også noe å si, og hvor stort rommet er. Et lite rom bør ha lyse farger, mens et stort rom kan tåle mørkere farger. Et rom med godt lysinnslipp tåler mørkere farger enn et allerede dunkelt rom. Ellers passer jo alt til hvitt. Anonymkode: a37a6...2f4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Jeg trodde jeg hadde hvitt kjøkken, helt til jeg malte den ene veggen hvit. Så vær sikker på at du har klassisk hvit før du velger! Anonymkode: 53b46...f13
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Vi har deco blue Anonymkode: 3ecec...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå