Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått beskjed - det er utdrikningslag i morra.. Må være klar kl 10.. Men tror det tar en stund før de kommer og henter meg for typen sa 12 tidligere i dag... Kommer til å kjede meg i hjel i den tida.

Fått beskjed om å ta med hvite strø,pebukser, rosa sminke, rosa sko, badetøy... of hva skal skje tro????? Det kribler og vrenger sge i magen mn - tro om jeg får sove i natt....

Håper iallefall at det blir gøy - fyll og fest med gode venninner - uten for mye utdritning.. Er ikke helt glad i å være midtpunkte. Kjæresten anbefalte meg å ta en drnk får de kom....

Grugleder meg litt nå ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, dette blir spennende!

Tipper du får en fantastisk dag jeg!

Skrevet

åhh så spennende!! Vet hvordan følelsen av å ikke vite noe er... De hentet meg kvart på ni om morgenen.... skrekk og gru. Men jeg kom meg igjennom dagen og det er SÅ gøy å tenke tilbake på. En uforglemmelig dag. Nyt den!!

Skrevet

Åh, spennende!! Også sier de fra dagen på forhånd, det er jo enda skumlere enn å bli "tatt på senga" hehe..

Skrekkblandet fryd vil jeg tippe du sitter med nå?! ;)

Gjest lile laila
Skrevet

Synes nå de er snill som sier i fra til deg da. Skal selv arrangere utdrikkingslag i morgen jeg. Og bruden aner ingen ting,er ennå en og en halv mnd til bryllupet. Blir nok bra overrasket ja. :ler:

Men jeg tror ikke at du skal grue deg så veldig mye. Har inntrykk av at de fleste er snille med bruden "sin". Vi skal i allefall være grei. Synes ikke det er om å gjøre å drite ut bruden, er mer for å drikke ut bruden, og ha det gøy sammen med venner.

Håper du får en koseli dag i morgen. :) Lykke til!

Skrevet

Fikk heldigvis sove i natt iallefall.

Har fått små stikkpiller om at det er i dag - så jeg viste det vel egentlig fra før.

Fikk pakkeliste i går - var derfor jeg fikk veskjed da... Skal ha med meg rosa sminke og sko og hvite strømpebukser......

Skrevet

Håper på en rapport fra dagen/kvelden :)

Skrevet

Da sitter jeg her fyllesjuk.... men ingen fyllenerver.

De henta meg ikke før nærmere 1230 - gjett om jeg venta og kjeda meg.

Møtte 13 jenter hjemme hos forloveren min, hvor det var champange. Etter det bar det avsted til butikken - hvor jeg skulle handle fra andres handlevogner. Litt miss for ingen hadde det jeg skulle handle....

Hjem til ho - spiste lunsj og drakk litt mer. Så var det pakkeleken - gjetta alle etterhvert - når jeg hadde åpna de klarte jeg historiene bak også!

Så bar det avgårde - vi var ute å spiste - skalldyr - helt kanon!

Hjem til forloveren igjen - drakk masse mer!

Hadde quiz om meg - vanvittig bra! Måtte resonere meg fram til alle svarene..... også fikk de poeng.

Mer drikking - ja jeg var nå iallefall dritings - (men får ikke sove i dag). De hadde mye god alkohol!

Alle lagde brudekjoler av dopapir - mange fine kreasjoner...

Så var det å bli kledd opp da - jeg er ei rosa jente - og alle tror vist at jeg har en drøm om å være prinsesse... Så det ble jeg vel - eller en god fe. Jeg hadde med hvite strømpebukser og rosa sko. Fikk et rosa tyllskjørt - ca 20 cm langt. vinger. festav. poncho... ikke vet jeg hvorfor den var bare i veien. og litt glitter. også masse rosa sminke.

så bar det avgårde til byen hvor det var fest og morro!

En helt super dag med masse gode venninner!

Gjest Principessa
Skrevet

Så bra at du hadde det gøy!

Skalldyr er jo bare såååå nam! Sitter ganske så klein her jeg også..og da er mat så uendelig godt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...