AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Er det en slags hersketeknikk? Eller ignorerer/unngår menn kvinner de finner tiltrekkende for å unngå eventuelle unødige komplikasjoner? Anonymkode: 578a3...34b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Har noen ignorert deg også tenker du at det er fordi de synes du er tiltrekkende? Anonymkode: 8d001...c2c 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Har heller opplevd menn som bevisst ignorerer meg fordi de ikke finner meg tiltrekkende/deres smak. Tydeligvis ikke verdt noen grunnleggende respekt med mindre jeg er et potensielt ligg Anonymkode: fe090...041 14
Gjest O.G. Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en slags hersketeknikk? Eller ignorerer/unngår menn kvinner de finner tiltrekkende for å unngå eventuelle unødige komplikasjoner? Anonymkode: 578a3...34b Både menn og kvinner kan fint ignorere hvem de ikke gidder, det er noe alle selv bestemmer.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen ignorert deg også tenker du at det er fordi de synes du er tiltrekkende? Anonymkode: 8d001...c2c Nei. Anonymkode: 578a3...34b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Omformulerer det. Ikke nødvendigvis menn, men kvinner også. Anonymkode: 578a3...34b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har heller opplevd menn som bevisst ignorerer meg fordi de ikke finner meg tiltrekkende/deres smak. Tydeligvis ikke verdt noen grunnleggende respekt med mindre jeg er et potensielt ligg Anonymkode: fe090...041 Huff ja vet følelsen 😔 Anonymkode: 1ca9b...389 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 Er mann og unngår så langt det er mulig personer som tar "mye plass", dvs. folk som tror alt dreier seg om dem, eller er dominerende. Inkludert kvinner. Ikke sånn at jeg er uprofesjonell og unngår dem i møter etc., men i type lunsj og sosiale sammenhenger. Tviler på at det er menn som unngår kvinner med utgangspunkt i tiltrekning/ikke tiltrekning. Anonymkode: 5a542...488 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mann og unngår så langt det er mulig personer som tar "mye plass", dvs. folk som tror alt dreier seg om dem, eller er dominerende. Inkludert kvinner. Ikke sånn at jeg er uprofesjonell og unngår dem i møter etc., men i type lunsj og sosiale sammenhenger. Tviler på at det er menn som unngår kvinner med utgangspunkt i tiltrekning/ikke tiltrekning. Anonymkode: 5a542...488 Det skjer absolutt, spesielt når nordmenn skal sosialiseres (les: promille, fredagskveld på en bar). Jeg er 22 så jeg har møtt på og møter fremdeles en god del umodne gutter som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp. Om de har klart å skvise seg rundt bordet vårt og valgt ut en venninne eller to som de vil prate med så blir spørsmål fra meg (og andre) helt ignorert og de setter seg gjerne med ryggen imot. Om venninnen drar meg med opp på dansegulvet (sammen med dusten) så prøver dusten etter hvert å presse meg ut helt uten å erkjenne at jeg også er der, vil ha det gøy, bli kjent med folk, osv. De har nok definitivt et mål for kvelden, men generelt så går de etter jenter med frisørblondt hår, solbrun hud, kamelfarget kåpe, og LV veske (bare et eksempel for å illustrere), alt annet er totalt uinteressant Får bare håpe at de vokser det av seg Anonymkode: fe090...041 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skjer absolutt, spesielt når nordmenn skal sosialiseres (les: promille, fredagskveld på en bar). Jeg er 22 så jeg har møtt på og møter fremdeles en god del umodne gutter som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp. Om de har klart å skvise seg rundt bordet vårt og valgt ut en venninne eller to som de vil prate med så blir spørsmål fra meg (og andre) helt ignorert og de setter seg gjerne med ryggen imot. Om venninnen drar meg med opp på dansegulvet (sammen med dusten) så prøver dusten etter hvert å presse meg ut helt uten å erkjenne at jeg også er der, vil ha det gøy, bli kjent med folk, osv. De har nok definitivt et mål for kvelden, men generelt så går de etter jenter med frisørblondt hår, solbrun hud, kamelfarget kåpe, og LV veske (bare et eksempel for å illustrere), alt annet er totalt uinteressant Får bare håpe at de vokser det av seg Anonymkode: fe090...041 Det er så utrolig ufint. Anonymkode: 578a3...34b 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg kan vel snakke for min egen del (kvinne). Jeg kan fint gå hardt inn for å unngå folk jeg egentlig liker, kanskje litt for godt, fordi jeg synes det er vanskelig være meg selv. Blir rett og slett jævla klein. Så for å slippe å bli klein holder jeg avstand.. Unngår blikkontakt osv. Anonymkode: 578a3...34b 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #12 Skrevet 21. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer absolutt, spesielt når nordmenn skal sosialiseres (les: promille, fredagskveld på en bar). Jeg er 22 så jeg har møtt på og møter fremdeles en god del umodne gutter som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp. Om de har klart å skvise seg rundt bordet vårt og valgt ut en venninne eller to som de vil prate med så blir spørsmål fra meg (og andre) helt ignorert og de setter seg gjerne med ryggen imot. Om venninnen drar meg med opp på dansegulvet (sammen med dusten) så prøver dusten etter hvert å presse meg ut helt uten å erkjenne at jeg også er der, vil ha det gøy, bli kjent med folk, osv. De har nok definitivt et mål for kvelden, men generelt så går de etter jenter med frisørblondt hår, solbrun hud, kamelfarget kåpe, og LV veske (bare et eksempel for å illustrere), alt annet er totalt uinteressant Får bare håpe at de vokser det av seg Anonymkode: fe090...041 Kan ikke tenke meg at det er kåpa de trakter etter og hvis de vet hva en LV veske er så tar jeg en råsjans på at måten de er interessert i venninna di på ikke er helt som du tror. TS, det er enkelte mennesker jeg unngår, både menn og kvinner, det gjør jeg fordi jeg misliker dem. Det har ingenting med samliv og kjæresterelasjoner å gjøre. Anonymkode: 6e19c...a03 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #13 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke tenke meg at det er kåpa de trakter etter og hvis de vet hva en LV veske er så tar jeg en råsjans på at måten de er interessert i venninna di på ikke er helt som du tror. TS, det er enkelte mennesker jeg unngår, både menn og kvinner, det gjør jeg fordi jeg misliker dem. Det har ingenting med samliv og kjæresterelasjoner å gjøre. Anonymkode: 6e19c...a03 Det var for å illustrere hvordan enkelte (idioter som jeg har møtt) liker at jenter ser ut. Ingenting galt i den stilen, det er nok heller ingen kåpe-fetisj ute og går, og alle vet nok hva en LV veske er. Prøv å se det sammenhengende istedenfor å plukke ting ut av kontekst Anonymkode: fe090...041 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #14 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg igonorerer alle kvinner jeg. Er ikke det like greit?😂 Anonymkode: 50bb5...21d 2
GammelKaktus Skrevet 21. oktober 2020 #15 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har en tendens til å ikke legge merke til menn jeg 😄 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #16 Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan vel snakke for min egen del (kvinne). Jeg kan fint gå hardt inn for å unngå folk jeg egentlig liker, kanskje litt for godt, fordi jeg synes det er vanskelig være meg selv. Blir rett og slett jævla klein. Så for å slippe å bli klein holder jeg avstand.. Unngår blikkontakt osv. Anonymkode: 578a3...34b Samme her. Dum overlevelsesstrategi, vil jeg si, men vanskelig vane å vende! Anonymkode: 523ad...6cb 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #17 Skrevet 21. oktober 2020 Klok av skade trekker jeg meg unna på jobben når det dukker opp hunkjønnskollegaer av typen jeg vet jeg lett kan bli forelsket i. En gang snek jeg meg unna et møte da jeg så at eneste ledige plass var ved siden av ei jeg var betatt av. Anonymkode: a254b...e8e 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #18 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har opplevd å bli oversett og ignorert ved flere anledninger av menn som er veldig attraktive for mange kvinner, men dessverre ikke av meg, er nok slik selv. De ender som regel med at de rolig utover kvelden slår av prat og spør om nr. Så ja det finnes slike menn som opptrer sånn når de vet de er veldig attraktive men da du bruker samme kortet tilbake legger de seg ofte etter deg 🤣🤣 Anonymkode: 494f1...ab6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 22. oktober 2020 #19 Skrevet 22. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mann og unngår så langt det er mulig personer som tar "mye plass", dvs. folk som tror alt dreier seg om dem, eller er dominerende. Inkludert kvinner. Ikke sånn at jeg er uprofesjonell og unngår dem i møter etc., men i type lunsj og sosiale sammenhenger. Der er jeg også fra tid til annen. Fokuserer energien min på andre som jeg finner mer interessante. Det kan være et veldig sterkt signal som alle i rommet registrerer.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg ignorerer av prinsipp veldig attraktive kvinner. Jeg ignorerer også kvinner som virker å være dramaqueens, borderlinere osv. Veldig attraktive kvinner er som oftest ekstremt uinteressante som personer, det er min erfaring, så klok av skade så overser jeg dem. Anonymkode: 1da47...9f5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå