Arwen Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Hvem av indiskabutikkene har best utvalg? Den på Karl Johan eller den i Storgata?
CheapChampagne Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Den i Storgata er større enn den på Karl Johan. åå de har så mye fint der
Lillesøster Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Gleden ved å handle der ble borte da butikken kom til Norge.
Arwen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2005 Synes du? Jeg er kjempefornøyd med det jeg. Synes vi har utrolig dårlig utvalg i butikker i Norge - bare de samme kjedene som ligger på handlesenterne og i sentrum. Tar imot alt nytt med åpne armer.
Annie Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Gleden ved å handle der ble borte da butikken kom til Norge. ← Hvorfor det? Skal ha knotter til møbler snart og har tenkt å kjøpe dem på Indiska. Har de bra utvalg på Indiska i Norge?
Arwen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2005 Sjekket nesttsiden, de skal ha alt i storgata.
Lillesøster Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 Synes du? Jeg er kjempefornøyd med det jeg. Synes vi har utrolig dårlig utvalg i butikker i Norge - bare de samme kjedene som ligger på handlesenterne og i sentrum. Tar imot alt nytt med åpne armer. ← Det er sant. Kjøpte meg to lekre overdeler siste jeg var i kjøbenhavn, de har de ikke her i norge, heldigvis. Joda, jeg tar i mot Indiska med åpne armer, synes bare ikke det er like stor stas å handle når jeg vet at det jeg kjøper inn til mitt hjem også finnes i alle andre hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå