AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Har ei lesbisk venninne jeg har kjent endel år, pleier å møtes av og til via andre ting også. Jeg er i forhold med barn, selv om ting ikke er helt topp der så er det nå slik etter 15år sammen. De fleste forhold dør jo i perioder og etter mange år. Kan det være det som gjør at hun ser jeg trenger nærhet og behov? Jeg liker det hun gir meg, søndag var jeg på besøk hos henne på middag. Vi snakker sammen mens vi sitter i sofaen, hun forstår meg å stryker på meg. Etterhvert kysser vi og kliner, jeg er helt med. Men såå flau når jeg møter henne igjen i går. Jeg har lyst på mer, så usikker på hvordan jeg skal gjøre det Anonymkode: f0d11...978
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være det som gjør at hun ser jeg trenger nærhet og behov? Nei, hun ser nok at du er den utro typen. Anonymkode: 68d1b...270
Gjest Kerrs Pink Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Vel, vil du være (mer) utro og sette forholdet i fare..? Herregud, bare fordi du plutselig lyster på venninna de, er det vel ikke så smart å gi etter for det.. "Har du lyst, har du lov. Har du vett, lar du være" - ukjent opphav
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Hva er du usikker på? Sexen? Hvis dere liker hverandre så går det helt fint. Anonymkode: b02db...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå