AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Liker fjellturer, og ønsker meg en hund som tåler en 5-6 timers gåtur på fjellet På sommeren liker jeg også være mye ute, må ikke være stranda, men hadde vært fint å gått tur med en hund som tåler varme Tidligere hund var en pomeranian. Den hadde for spinkle bein til å tåle fjell tur, og den ble for varm på sommeren og måtte være inne på de varmeste dagene. Ønsker ikke en hund med kort glatt pels, heller ikke en husky da de nok er litt for spreke for meg tenkte på samojed, men forsto fort at de var for lik en husky. Hva med svensk lapphund? Eller kleinspitz? Eller noe annet? Anonymkode: 66c35...ba2
Troyamin Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Sjekk ut Trap Line Kennel og se om ikke de har hund som passer deg 😊
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 https://www.nkk.no/raser/keeshond-article8304-815.html Anonymkode: c039a...308
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Finsk lapphund? Lapsk vallhund? Anonymkode: 26889...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå