Gå til innhold

MÅ man gå ned på hverandre? 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kvinne. Jeg liker rett og slett ikke å suge. Liker pikken der nede, men syntes den blir alt for nær og overveldende i ansiktet 🙈 Og jeg er fryktelig lite glad i smaken av sperm, eller pikk i det hele tatt. 

Jeg liker heller ikke at gutten går ned på meg. Jeg bare ligger der, sykt kleint, mens gutten prøver mer og mer sprelske ting der nede. Nope... ikke hjelper det forklare heller, men skjønner dog det er vanskelig å skjønne hvordan kvinner kroppen fungerer. 

(Og ikke kom å si jeg ikke har hatt en bra sexpartner eller slikker, sinnsykt lei av å få høre av gutter at de er den ene prinsen som kan rock my world / pussy!)

Sånn ellers liker jeg lidenskapelig sex og er veldig seksuell av meg. Hatt godt sexliv i forhold men tvunget meg selv til å suge, fordi jeg tenkte at det må man... hatt flere ff og ons, men ingen oralsex der. 

Er jeg sinnsykt uattraktiv om jeg ikke ønsker å suge...? Hvem mann vil være med meg om de aldri for resten av sitt liv får en blowjob 🙄

Anonymkode: 4ac1b...bc4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grei regel for seksuelt samkvem: Du MÅ ingenting. 

Og verden er full av menn som greier seg uten blowjobs og menn som respekterer det partneren ikke ønsker å gjøre. 

Anonymkode: 2ecf9...9b4

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En grei regel for seksuelt samkvem: Du MÅ ingenting. 

Og verden er full av menn som greier seg uten blowjobs og menn som respekterer det partneren ikke ønsker å gjøre. 

Anonymkode: 2ecf9...9b4

Men jeg føler blowjobs er så normalisert, at det blir helt merkelig om jeg ikke vil...

Vet at man ikke kan tvinges til noe, men føler jeg blir uattraktiv 🙄

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om du ikke ønsker å suge, men vil gjerne gå ned på deg selv.

Men dette er noe som "går seg til etter hvert, med rette partneren".

Jeg bare skyter fra hofta nå.

• Liker 1
Skrevet

Når du suger så gjør jo du den stiv lenge, for lang sex

Anonymkode: 7b23a...da7

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne. Jeg liker rett og slett ikke å suge. Liker pikken der nede, men syntes den blir alt for nær og overveldende i ansiktet 🙈 Og jeg er fryktelig lite glad i smaken av sperm, eller pikk i det hele tatt. 

Jeg liker heller ikke at gutten går ned på meg.

Akkurat sånn er jeg også. Og vet du hva? Jeg driter fullstendig i om det gjør meg mindre attraktiv.

Anonymkode: 35b17...9ad

• Liker 4
Skrevet

Man MÅ ingenting. 

Anonymkode: f8c26...9ca

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt noe problem med at fyren ikke er stiv nok før jeg rekker å ta av han boxern 😂 Jeg gjør dog ikke stort for det da, litt roting og POING

• Liker 3
Skrevet

Er som regel feminister som ikke suger😖

Anonymkode: b44e0...52a

• Liker 1
Skrevet

Synes det begynner å bli mer og mer viktig å gjøre det klart at man ikke må. Tror det er mange som ikke liker det, men ikke tør å si fra i frykt for å bli stemplet som pripne.

Anonymkode: fcb37...3e8

• Liker 8
Skrevet

Man må jo ikke... men for meg blir det mangelfull sex hvis jeg ikke får suge eller at han ikke slikker. 
hadde ikke kunnet vært i et fast forhold med en som ikke liker å både gi og få. Er vel preferanser

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er omvendt. Suger jeg, så kommer han altfor fort! Derfor jeg ikke gidder å suge hvis det ikke er for at han skal komme andre steder enn inni meg. 

Anonymkode: 0cf2e...128

• Liker 3
Skrevet

Jeg suger ikke pikk. Syntes det er ekkelt , og gidder ikke å gjøre noe jeg virkelig ikke vil. Vil ikke mannen ha meg pga det, så er det helt greit for meg. Da er han uansett ikke verdt å være sammen med. 

Anonymkode: b423c...ae4

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som regel feminister som ikke suger😖

Anonymkode: b44e0...52a

Åh, vi blir så såra av det ordet 🙄 

Anonymkode: c952e...195

• Liker 11
Skrevet

Som mann kunne jeg dessverre aldri vært i et forhold uten blowjobs, og jeg hadde savner slikkinga også.. 

Anonymkode: e5fba...9ba

• Liker 4
Skrevet

Jeg likte aldri å gå BJ heller,før jeg traff min mann. Elsker det med han. 

Anonymkode: 71b78...fd0

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot noen av delene men vi pleier ikke gjøre det i mitt forhold. Vi har vanlig sex + bruker hendene + kysser osv.

Anonymkode: d2c63...1b1

Skrevet

Så lenge man er åpen og ærlig fra første stund om hva man vil og ikke, og partneren er inneforstått med det og aksepterer det, så er det vel ikke noe problem. Man bør ikke gjøre noe man ikke vil, bare vær ærlig.

Jeg er veldig glad i oralsex og ville hatt store problemer med å ikke få suge mannen min, eller å ikke bli slikket. Stor dealbreaker å ikke passe sammen seksuelt.

Anonymkode: 2274d...695

• Liker 1
Skrevet

For min del hadde sexlivet vært skikkelig dårlig uten suging og slikking! Jeg hadde nok ikke vært med en mann som ikke ville være med på moroa. 

Men noen ganger ser jeg poenget ditt med suging. Jeg hadde en eks som hadde sæd som kom i klumper. Det var turn-off for meg, selvom han såklart ikke kunne noe for det (og jeg sa aldri noe om det, men brukte hendene heller en munnen ved orgasme). 

Anonymkode: df2fe...fa7

• Liker 3
Skrevet

Syntes det er fint at du nevner dine preferanser. Jeg er i et forhold som har vart i 4 år nå. Jeg liker å suge og ha sex, men siden jeg har opplevd voldtekt, gruppe voldtekt og voldtekt igjen i ung alder så kan jeg plutselig få problemer med å gjøre noe seksuelt overhodet. Det går selvsagt på psyken det også og tror jeg er uattraktiv. Det meste går seg til. Tror virkelig ikke det å ha oralsex er så viktig. Det virker som det å få nok oppmerksomhet og trygghet fra partneren til vanlig er det viktigste. Sex kan vi leve uten i ny og ned, men det er jo viktig å huske på den også. Oral? Det burde de fleste kunne leve uten hvis de har et godt forhold med både trygghet, oppmerksomhet og sex. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...