AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Mange nok? https://www.worldometers.info/world-population/ Hvorfor behøves flere kopier av deg? Anonymkode: bcc04...e84
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Har du ikke noe bedre å gjøre enn å stikke nesa di i andres valg om å stifte familie? 😊 Anonymkode: 4ad4d...8a3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Forskjell på å stifte familie og avle frem et helt fotballag. Hvorfor skal jeg og mitt ene barn nå og i fremtiden betale skatt og lide for de som får både nr fem, seks, sju og mer? Barnetrygd burde stoppes etter nr tre. Verden tåler ikke flere, iallfall ikke om alle skal oppføre seg som prekorona. Jorda er vår livbåt, den er ikke uendelig stor og tåler ikke uendelig mye. Men mange i livbåten er ute av kontroll og setter alle i fare. Anonymkode: bcc04...e84 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Statistikken er imot deg og det samme er mane med kunnskap. Anonymkode: 92556...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 On 10/23/2020 at 2:44 PM, AnonymBruker said: Statistikken er imot deg og det samme er mane med kunnskap. Anonymkode: 92556...b4d ? Jeg har sett og lest det meste av Rosling. Men når dagens 7.8 mrd er for mange er det ingen trøst at vi snart runder toppen på 11. Vi forbruker som om vi hadde 3-4 jordkloder og stadig flere ønsker å forbruke mer med stadig flere biler, fly og plastikkskit fra Kina. Corona bare blir en liten fartsdump i racet mot stupet, vi flyr og ødsler litt mindre nå, men tipper mange bare sitter å venter på å "ta det igjen" etter at vaksine eller bedre smittevern kanskje får bremset viruset litt. Anonymkode: bcc04...e84
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 On 10/21/2020 at 7:05 PM, AnonymBruker said: Mange nok? https://www.worldometers.info/world-population/ Hvorfor behøves flere kopier av deg? Anonymkode: bcc04...e84 HÆ?! Lurer du på om vi er mange nok i verden? Hvem er "deg", meg? I så fall, nei, det behøves ikke flere kopier av meg, men takk og pris, for verdens del, finnes det ikke så alt for mange av meg. Ellers går det bra? Anonymkode: d76ea...035 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 I går var i dag, i morgen. Sånn, forresten. Anonymkode: d76ea...035
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Da er det fint at færre og færre velger å få barn, flere sliter med å få barn og folk flest får bare 1-3. Da vil denne grafen gå nedover etter hvert, når det dauer flere enn det fødes(det gjør det allerede her i vesten). Anonymkode: a8f6e...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå