Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hva det er med menn! Jeg har slått opp, men han tar meg ikke seriøst! Han flytter ikke, og later som ingenting. 
Hva er det som gjere at menn ikke forstår at slutt er slutt! Jeg blir helt uvell, han skal kose heile tiden. Og jeg avviser og forteller hvor ståa er!!! 
Han er såret, så jeg holder meg rolig hele tiden. Men alikavell!! Vet ikke hva jeg skal gjøre ..

Anonymkode: 8c07c...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Min mann er sånn! Hva er det med menn?»

Man kan like godt spørre hva det er med damer, som alltid skal generalisere.

Anonymkode: 96165...ea5

• Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva det er med menn! Jeg har slått opp, men han tar meg ikke seriøst! Han flytter ikke, og later som ingenting. 
Hva er det som gjere at menn ikke forstår at slutt er slutt! Jeg blir helt uvell, han skal kose heile tiden. Og jeg avviser og forteller hvor ståa er!!! 
Han er såret, så jeg holder meg rolig hele tiden. Men alikavell!! Vet ikke hva jeg skal gjøre ..

Da slår vi det fast, alle menn forlater ikke huset de bor i når kjæresten slår opp. 

Hvem eier huset forresten? 

Anonymkode: 9ad6c...ebf

• Liker 4
Skrevet

Formulert det litt feil. Jeg mente min mann! 
Han var utro, jeg har barn. Så jeg mener jeg skal ha huset? Eller er det feil... 

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han var utro, jeg har barn. Så jeg mener jeg skal ha huset? Eller er det feil... 

ts

Hvem som skal ha huset avhenger av hvem som eier huset.

Anonymkode: b082b...049

• Liker 10
Skrevet

Hva har dette med "menn" å gjøre?

Du skal selvfølgelig ikke ha et hus fordi noen har vært utro. Eier du huset?

Anonymkode: feeb4...1f8

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Så du skal ha barnet og huset fordi han var utro? Alt inventar også? 

Hva med bilen?

Nevnte du hvem som eier huset, eller ikke? 

Skrevet

Vi leier.
Barnet er ikke hans!

Jeg har egen bil. 

ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi leier.
Barnet er ikke hans!

Jeg har egen bil. 

ts

hvem står leiekontrakten på?

Anonymkode: a3dc8...bfc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi leier.
Barnet er ikke hans!

Jeg har egen bil. 

ts

Hvem står på leiekontrakten?

Anonymkode: 3720c...4c3

• Liker 2
Skrevet

Om dere begge står på leiekontrakten, må dere bli enige om en av dere evt skal overta den og den andre flytte ut (eller om begge flytter ut). Det er ikke noen selvfølge at det skal være deg fordi han har vært utro, det har null betydning.

Men at dere må kommunisere om et samlivsbrudd sier seg jo selv. De bruker ikke gå over om man later som ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Flytt du da om det er viktig? Trenger vel å ta med bare det dyreste av det som er ditt i første omgang, billigere ting er vel mindre viktig (hvis han blir vanskelig og hindrer deg i å hente mer).

Anonymkode: a822b...8c7

• Liker 3
Skrevet

Om dere begge står på leiekontrakten, må dere bli enige om en av dere evt skal overta den og den andre flytte ut (eller om begge flytter ut). Det er ikke noen selvfølge at det skal være deg fordi han har vært utro, det har null betydning.

Men at dere må kommunisere om et samlivsbrudd sier seg jo selv. De bruker ikke gå over om man later som ingenting.

Vi begge står på leiekontrakten. Jeg har prøvd og snakke med han i dagesvis, så jeg er rådvill. 
Han hører ikke, eller så vil han ikke høre.. Jeg synst dette er sårt og vanskelig! 
Så jeg lurte egentlig på om noen hadde noen råd .. Mulig jeg bare må flytte.. 

ts

Skrevet

når dere begge står på kontrakten, så må dere begge betale leien i oppsigelsesperioden, også om en av dere flytter ut før denne perioden er over.

hvordan en får kastet ut den andre, vet jeg ikke, men det er sikkert vanskelig.

Anonymkode: a3dc8...bfc

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

33 og 35

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi begge står på leiekontrakten. Jeg har prøvd og snakke med han i dagesvis, så jeg er rådvill. 
Han hører ikke, eller så vil han ikke høre.. Jeg synst dette er sårt og vanskelig! 
Så jeg lurte egentlig på om noen hadde noen råd .. Mulig jeg bare må flytte.. 

ts

Kanskje du overreagerer? Har du spurt hvorfor han gikk andre steder for godsaker? 
Kanskje det hele er din feil ? 

Anonymkode: d3726...9a7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du overreagerer? Har du spurt hvorfor han gikk andre steder for godsaker? 

Må du faen meg skjerpe deg! Det finnes ingen grunn til å være utro! Da gjør man det slutt hvis man ikke er tilfreds med det man har! 

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppmerksomhetsyk?

Anonymkode: 9a8e0...df2

Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Finn deg ny plass å bo, si opp din del og gi beskjed om at sånn blir det, hvis det er det du vil.. hvis han ikke klarer å snakke med deg da, så vet du at du gjør rett i å flytte. Men tar han deg ikke seriøst så må du jo finne beinet i nesa og hive det på ham, eller noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...