Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre blitt innstilt som nummer 2 tre ganger den siste tiden. Jeg har fått tilbakemelding på at det ikke er noe galt med meg, det var bare en annen som var litt bedre. Blir veldig trist av dette. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 10bb0...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt. Prøver ta det som noe positivt og at de kanskje husker meg til neste gang  

Anonymkode: c8569...36c

Skrevet

Vært der, men  plutselig  er det din tur

Anonymkode: 1efe5...a43

Skrevet

Med flere ganger som nr. 2 er det bare et tidsspørsmål før det vipper andre veien. Noen ganger er det én kandidat som er soleklar, men ofte er det tilfeldigheter hvem av de to-tre beste som får jobben. 

Skrevet

Jeg jobber i offentlig sektor, og alle som oppnår å bli innstilt er kandidater vi tenker kan fylle stillingen på en god og tilfredsstillende måte. Det er altså ikke en 'henne kan vi til nød ta til takke med-' tankegang. Det trenger altså slett ikke være noe du gjør galt! Kanskje har nr 1 litt lengre relevant ansiennitet, en eller annen kvalifikasjon i tillegg til det utlyste som smerter godt inn i bedriftens behov, eller dere står heeelt likt, men nr 1 kan starte straks osv. 

Anonymkode: e43aa...4a6

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende og fine svar☺️ Det er veldig skuffende å gå gjennom flere intervjurunder til en stilling, med alle de forberedelsene det innebærer, for så å komme på andreplass. Men neste gang!!🤓

Anonymkode: 10bb0...5c9

Skrevet

Hvordan får du vite at du er innstillt som nr 2? Ber du om utvidet søkerliste, eller får du mail? Jeg får ikke svar engang etter intervju 😅

Anonymkode: ea5d1...dc1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du vite at du er innstillt som nr 2? Ber du om utvidet søkerliste, eller får du mail? Jeg får ikke svar engang etter intervju 😅

Anonymkode: ea5d1...dc1

Jeg gikk gjennom to runder, og så ringte de meg og da at dessverre fikk jeg ikke jobben, men at jeg kom foran mange andre og ble innstilt som nr to. 

Anonymkode: f923f...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...