Gå til innhold

Neste Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja. Eller rettere sagt, Windows med kodenavnet Longhorn har fått et navn.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nja, får litt rare assosiasjoner av det, men det har sikkert noe med at jeg bare tenker koffert.

Skrevet

Vista hadde sikkert vært kult hvis jeg hadde hørt det før jeg leste denne tråden.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg tror jeg har bestemt meg for å mislike navnet uansett :ler: Uvisst av hilken grunn...

Skrevet

Jeg er ikke særlig overrasket. :)

Prøver det når jeg trenger ny pc eller noe ny hardware. Gidder selvsagt ikke kjøpe noe annet enn OEM-lisens.

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg planlegger å la neste datamaskin bli en Macintosh. Jeg innbiller meg at å holde en mac ved like er mye lettere enn å holde en pc oppdatert og fri for dritt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den er nok det. Mac er et *nix-OS, og det er nok ikke så lett å lage virus/spyware som ødelegger systemet så lett som i Windows. Men du bør ha de samme forholdsreglene som i Windows - brannmur og oppdatere OS-et. Antivrus er ikke nødvendig til Mac OSX i dag.

Skrevet

Testa den her. Ikke direkte imponert. Ser ganske anderledes ut, men hvis en ny windows bare er lagd for visuelt jåleri. Fant ikke ut om det var noe spesielt nytt med den, men jeg likte den ikke uten videre. Det eneste nye var det grafiske (men det kan man jo få gjennom Avalon eller hva det heter). Jeg synes dette var mye skrik og lite ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...