Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har vært i tankeboksen flere ganger ang. dette, da jeg vet det tærer på begge parter. 

Partneren er fysisk attraktiv. For min del handler det ikke om det. 

Det er en flott person på mange måter, og alt burde vært til rette for at det skulle vært en eller annen form for balanse der vi begge vil ha hverandre. 

Men tanken på å gå ned på henne, gjøre noe for å please henne... Den er nærmest ikke-eksisterende. Og da mener jeg ikke bare pang, rett ned i skrittet og gjøre mitt, men jeg kan da kunsten å starte er vorspiel som starter med et kyss på nakken eller hvor enn jeg nå enn føler for å "starte". 

Er ingen slask selv, og er lett å tenne på av mange forskjellige grunner. Men jeg skjønner jo at dette går begge veier. Viser jeg ingen interesse, viser hun ingen. En veldig ond sirkel. 

Tenker ofte at en hver som helst slask hadde gitt henne det jeg ikke kan gi henne. 

Hvorfor?

Det eneste logiske jeg har kommet frem til, det er at jeg er sapioseksuell, og tenner på intelligens. Hun er langt i fra dum, men milevis i fra det jeg anser som en intellektuell lekkerbisken. 

Intelligens trumfer nemlig det meste, i mine øyne. 

Og her sitter jeg. Verdens kjedeligste. Tenker stakkars henne, men klarer bare ikke "slå meg løs". Der blir bare et og annet dyrisk sex som varer i 25 sekunder etter alt for mye alkohol. 

Har tatt det oppe med henne. At jeg føler vi er mere som bror og søster og regne. Men hun tviholder på meg. Hunken ingen andre skal ha. 

Og sånn går nu dagene.. 

Anonymkode: d8ff3...468

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bedre erfaringer med andre og smartere damer, eller er du kanskje ikke seksuell i det hele tatt?  

Hun kan jo være en av disse som helst ikke vil ha sex, annet enn til befruktning. Der kommer hunken til sin rett. 

Anonymkode: c2b12...293

• Liker 4
Skrevet

Det går fint an å ha hemningsløs sex med mindre intelligente damer, men det tar ikke lang tid før jeg blir lei av dem. 

Har tenkt på det, at hun er en av disse som trenger en levende sperm donor,div. at hun er nærmest aseksuell, noe jeg absolutt ikke er. 

Vel, jeg er blitt det. 

Men jeg vet at det vil smelle en eller annen gang. 

Skrevet

Da har dere ikke kjemien som skal til. Dødfødt. 

Anonymkode: dc8ae...74b

• Liker 9
Skrevet

Da går du fra henne, enkelt og greit.

Anonymkode: 122f5...0dc

• Liker 21
Skrevet

Har hatt sex med masse dumme damer, så for min del går det greit.

Anonymkode: a56b9...3d4

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner ? Jeg tenner på intelligente kvinner. Min kvinne er ikke intelligent nok = hun er kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Har kommunisert nok med henne, over flere år, til å skjønne at vi er fra to forskjellige planeter. Gigantisk kræsj hva logikk angår. Den ene synes den andre er idiot. Men den er klassisk. Det hun har gående for seg, det er at hun er en flink mor, hun hjelper til i hjemmet. Hun gjør mye rett. Så jeg har gjort et kupp med henne på sett og vis... Sett bort fra det seksuelle. Jeg tar henne ikke til himmels, og hun ligger der på bakkeplan, lurer på hva som er galt. Kanskje typen (jeg) er homofil? Kanskje jeg er stygg og ikke verdt å begjæres? Der er en ond sirkel. Jeg vet at hvilken som helst mann kan bekrefte at hun er nydelig, flott, men jeg får meg selv ikke til å gjøre det. 

Stakkars jente.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste logiske jeg har kommet frem til, det er at jeg er sapioseksuell, og tenner på intelligens. Hun er langt i fra dum, men milevis i fra det jeg anser som en intellektuell lekkerbisken. 

OK. 🙄

Skrevet

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kommunisert nok med henne, over flere år, til å skjønne at vi er fra to forskjellige planeter. Gigantisk kræsj hva logikk angår. Den ene synes den andre er idiot. Men den er klassisk. Det hun har gående for seg, det er at hun er en flink mor, hun hjelper til i hjemmet. Hun gjør mye rett. Så jeg har gjort et kupp med henne på sett og vis... Sett bort fra det seksuelle. Jeg tar henne ikke til himmels, og hun ligger der på bakkeplan, lurer på hva som er galt. Kanskje typen (jeg) er homofil? Kanskje jeg er stygg og ikke verdt å begjæres? Der er en ond sirkel. Jeg vet at hvilken som helst mann kan bekrefte at hun er nydelig, flott, men jeg får meg selv ikke til å gjøre det. 

Stakkars jente.

Eller så har du lav selvtillit!

Anonymkode: 4df7d...ab4

• Liker 5
Skrevet

Noen mennesker passer bedre sammen enn andre, av forskjellige grunner.

Det finnes derimot et flust av ting en kan gjøre for å bedre et forhold, slik at det gagner begge parter.

Så kanskje du er sammen med rett persom likevel, men at det må en del arbeid til for at begge skal forstå det.

Meg om det.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke skjønner ? Jeg tenner på intelligente kvinner. Min kvinne er ikke intelligent nok = hun er kjedelig. 

For en ting å si

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så forlat henne da! Du er sannelig ikke særlig intelligent som forbli i et slikt forhold 🙄

Anonymkode: 657da...2b3

• Liker 19
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars jente.

Hun er mor, hun er kvinne. Ikke noe jente! Du undervurderer henne tydeligvis. 

• Liker 4
Skrevet

Interessant topic. Hadde du vert interessert i å gå ned på en intellektuel dame da, eller det er å gå ned på damer generelt du ikke er fan av? Du burde sikker finne ut av hem du selv er og hva du vil, så blir det lettere for andre å forholde seg til deg. 

Anonymkode: b3fbe...c0f

• Liker 6
Skrevet

Du virker lite oppegående og tafatt som velger å være i et forhold med noen du ikke liker. Redd for å forbli alene?

Anonymkode: f865d...6a8

• Liker 8
Skrevet

DUMP HENNE!!

Anonymkode: 29ab9...ded

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker lite oppegående og tafatt som velger å være i et forhold med noen du ikke liker. Redd for å forbli alene?

Anonymkode: f865d...6a8

Endelig et oppegående svar.

La oss si det er litt mere komplisert enn som så.

Er ikke redd for å forbli alene, i det hele tatt.

Men det er mange andre faktorerer inne i bildet, som jeg ikke har tatt med.

Tafatt? Tja, til en viss grad er jeg det.

Skrevet

Din intelligens er grandios og superior OG og du er en quote «hunk». Tror noen må klatre ned fra den høye hesten.

Anonymkode: f938f...a05

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så forlat henne da! Du er sannelig ikke særlig intelligent som forbli i et slikt forhold 🙄

Hvis han var en kvinne i et voldelig forhold, hadde du sagt det samme..?

Anonymkode: 9f8f6...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...