AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Eller er det mye som i helsevesenet ellers, preget av kvinnedominans og baksnakking? Siden den utdannelsen er snever og faglig krevende så vil jeg tro at folk er mer oppegående? Eller tar jeg feil? Ikke vondt ment mot andre i helsevesenet altså, men man hører og opplever så mangt.. Anonymkode: 006c3...1af
Milky Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Det finnes hyggelige og uhyggelige folk i alle yrker....
Gjest ti10 Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Tja, tror ikke du trenger å bekymre deg. Du virker jo som en ordentlig gledesspreder og miljøskaper av de helt store, så du kommer nok uansett til å lyse opp hele bransjen med den hjertegode holdningen din.
Minitroll Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Bioingeniørene er som regel hyggelige. Jobber vel ikke så tett som mange andre i helsevesenet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, Minitroll skrev: Bioingeniørene er som regel hyggelige. Jobber vel ikke så tett som mange andre i helsevesenet. Nei det var det jeg kanskje tenkte. Anonymkode: 006c3...1af
Amélie La Croix Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det mye som i helsevesenet ellers, preget av kvinnedominans og baksnakking? Siden den utdannelsen er snever og faglig krevende så vil jeg tro at folk er mer oppegående? Eller tar jeg feil? Ikke vondt ment mot andre i helsevesenet altså, men man hører og opplever så mangt.. Anonymkode: 006c3...1af Det med at utdannelsen er krevende kan jo sprike begge veier. Det at noen er faglige smarte betyr ikke at de takler det sosiale spillet mennesker i mellom. Som i alle andre yrker finner man vel både hyggelige og mindre hyggelige folk. Tror ikke det er noen yrkesgrupper eller arbeidsplasser som tiltrekker seg flere - med forbehold om stygt språk nå, beklager - drittsekker enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå