Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg er sååååååååååå irritert altså. I mitt yrke kjører jeg bil hele dagen,her hvor jeg bor er det ganske smale veier men det er jo noe man er vant til. MEN: Stadig møter jeg folk som kjører midt på veien og de flytter seg ikke verken når du møter dem eller om du kjører bak dem. Det er jo ikke mulig å kjøre forbi, har mange ganger ligget nesten helt i grøfta for å komme forbi (når jeg møter dem).De som kjører sånn er mest eldre folk.De kjører i tillegg veldig sakte, gjerne i 40 km der det er 80km. Så mitt spørsmål: Ville ikke dere anmeldt slik kjøring?? :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Jeg ville kjølhalt de, for deretter å karnøflet de. Og deretter spist hatten deres. Nei, forresten, tvunget de til å gjøre det.

Gjest Gjest
Skrevet

Lyshorn og lydhorn skal brukes til å avverge fare, som faktisk kan være tilfellet her. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

en nisse holdt på å kjøre i oss i dag, for han kjørte 1 m over i vår kjørefelt FYSJ jeg blir så arg!

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg kjørte bak en som ikke holdt fartsgrensen... men laaaaangt under og han holdt seg midt i veien, så jeg ikke fikk kjørt forbi!!! Hvis du trege mann leser dette : DUST!!! :frustrert:

Skrevet

Herregud jeg er sååååååååååå irritert altså. I mitt yrke kjører jeg bil hele dagen,her hvor jeg bor er det ganske smale veier men det er jo noe man er vant til. MEN: Stadig møter jeg folk som kjører midt på veien og de flytter seg ikke verken når du møter dem eller om du kjører bak dem. Det er jo ikke mulig å kjøre forbi, har mange ganger ligget nesten helt i grøfta for å komme forbi (når jeg møter dem).De som kjører sånn er mest eldre folk.De kjører i tillegg veldig sakte, gjerne i 40 km der det er 80km. Så mitt spørsmål: Ville ikke dere anmeldt slik kjøring?? :frustrert:

[/quote

ja det ville jeg gjort. sånne trafikanter er jo farlige både for andre og seg selv.

Skrevet

Jeg havner som regel bak en idiot som kjører under fartsgrensen, det er utrolig iriterende.... :frustrert:

Skrevet

Det er dessverre mange slike trafikanter ute på veiene...jeg ville kanskje ikke anmeldt, men jeg ville tutet. Mye. Lenge. ;)

Skrevet

I graverende tilfelle, feks når åpenbart skranglete eldre mennesker ligger og vimer midt i veien/i motsatt kjørefelt og trolig hverken har gangsyn eller vurderingsevne ville jeg skrevet ned nummeret og ringt politiet, på samme måte som jeg ivlle varslet når jeg ser åpenbart rusede sjåfører. Ikke alle får førerkortet inndratt av legen sin når de bør, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...