Gå til innhold

Rotehode,jeg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

Etter gymnaset begynte jeg rett på siv.øk studiet på NHH.Ble ferdig før jeg fyllte 23 år(fyller år i sept.). Fikk meg da en veldig godt betalt jobb og jobbet i 1 år.

Året etter ville jeg studere mer.Følte jeg hadde krefter og overskudd,og viller lære mer. Jeg begynte på Jus.Nå har jeg gått der i 3 år og liker meg veldig godt. Får et veldig stort studielån,men som jeg håper jeg kan få betalt ned fort med tanke på at jeg kanskje kan få meg en godt betalt jobb.

Det rare er at når folk spør meg sier jeg gikk på et fire års studie,og har nå begynt på et nytt,og snart ferdig der også. Rotehode,klarte du ikke å bestemme deg osv. osv. Hva har du tatt da?

Vel,nok om det.

Synes jeg har vært flink jeg da.. Er jo jurist og siviløkonom FØR jeg er 30

Kristin 26år,snart 27,

som i tillegg har fått 2 herlige små barn også midt inne alt dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rotehode???

Det første jeg tenker på er karrierekvinne. En som har en klar mening med studiene sine, og som vet at nettopp denne kombinasjonen er det en del som tar, og de får gode jobber.

Jeg kjenner flere med dette. De har toppjobber nå.

Men du har 2 barn!!! All honnør til deg. Da må du jo også være svært strukturert som har klart å gjøre alt dette. Nei, du er nok ikke et rothode!!

(Men det sier mer om de som har sagt det til deg. De kan ikke vite noe om studienes innhold. Og heller ikke at disse studiene passe fin sammen. Det er jo ikke akkurat juss og tannlege du har tatt da!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...