AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg skriver masteroppgave og skal bruke et sitat fra en offentlig debatt. Hvordan setter jeg opp referanse? Anonymkode: 21f93...47c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Husk at du også må betale for bruk av andres uttalelser. De er også rettgihetsbeskyttet Anonymkode: d2720...f52
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Det kommer an på hvor sitatet er publisert. Nettside? Tv-program? Artikkel? Anonymkode: d180a...6ba
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at du også må betale for bruk av andres uttalelser. De er også rettgihetsbeskyttet Anonymkode: d2720...f52 Dette finner jeg ingenting om? Jeg har vært i kontakt med ansvarlig som mener at offentlige ytringer fritt kan gjengis, men vedkommende er ikke sikker... Google forteller meg heller ingenting om akkurat dette så jeg er veldig usikker på hva jeg kan bruke og hvordan (anonymisert, «deltaker panel x» fullt navn eller hva...) Jeg vil jo absolutt ikke bryte noen retningslinjer. Anonymkode: 21f93...47c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvor sitatet er publisert. Nettside? Tv-program? Artikkel? Nei, dette var en offentlig debatt under et kulturarrangement. Anonymkode: 21f93...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå