AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Hvor mye parfyme er passende å bruke til forskjellige anledninger? Når jeg bruker samme parfyme over lengre tid så kjenner jeg den ikke lengre, så er redd jeg bruker for mye, slik som de jentene som går forbi å du bare tenker" å herregud har de tømt flasken? " 😅 prøvde en gammelparfyme nå med samme mengde som vanlig, 3 dusjer, og fy som jeg lukter 😬😬😬 Anonymkode: 3ef71...e50
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Man blir fort vant til sin egen duft ja og lukter ikke parfymen like godt som andre rundt 😛 Det kommer veldig an på parfymen - noen blir altfor mye veldig fort, da spesielt de litt tyngre med mye krydder i, slik at det holder lenge med 1-2 spray. Og så kommer det an på hvor lenge lukten varer. Ofte er parfymene mye sterkere den første timen før den roer seg ned litt og har man tatt for lite så kjenner man den ikke i det hele tatt. Min parfyme holder seg lenge, så jeg tar en spray bak hvert øre og en i nakken, da blander den seg litt i håret og dermed varer litt lenger. Jeg tar den på en halvtime før jeg skal ut sånn at den får satt seg litt og ikke lukter så voldsomt lengre. Mens en annen parfyme jeg har - Si fra Armani, den er ganske sterk så der tar jeg bare en spray i nakken og den holder i flere timer. Anonymkode: ab155...945
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Generelt bruker alle som bruker parfyme for mye. Anonymkode: 84821...13e 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: prøvde en gammelparfyme nå med samme mengde som vanlig, 3 dusjer, og fy som jeg lukter 😬😬😬 Anonymkode: 3ef71...e50 Der er nok fordi den nye er mye svakere. De fleste parfymer blir reformulert etter et par års tid. Har flere eldre parfymer fra 90 tallet, der varer en sprute hele dagen. Nye varer i 2-4 timer... Anonymkode: 1f28e...e45
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Riktig mengde er ingenting. Parfyme er en stor trigger for mange med astma og allergi. Har selv fått astmaanfall av at noen har gått fobi på flere meters avstand pga for mye parfyme. Anonymkode: be498...2d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå