Gå til innhold

Forholdet gjør meg deprimert, skal jeg bryte ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i tre år. Den siste tiden har ting vært ekstremt dårlig. Vi krangler og står i hele tiden. Gråter og kjefter. Han ser ikke hva jeg trenger. 
han har blitt totalt annerledes, mer kald og tilbaketrukken, hører ikke på meg, skumleser meldingene mine. Samtidig som vi er i et langdistanse forhold.

jeg klarer så vidt å tenke lenger og sover alt for mye. Kroppen er totalt utbrent og jeg er sliten til tross for å ikke ha gjort noe den dagen. Orker knapt å dusje eller lage meg mat. Alt jeg gjør er å bare ligge på sofaen dagen ut dagen inn og sover.

prøver jeg å bryte ut så tenker jeg på de få GODE stundene og tenker at hva/om det kan bli sånn igjen. Og jeg trekker meg. Tanken på å også gjennomgå en kjærlighetssorg når jeg også er så langt nede er skummelt 
hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ed1b5...193

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det vil føles mer befriende for deg å komme deg vekk fra dette. Du kan ikke alene fikse dette eller overtale ham til å se deg, dessverre 

Anonymkode: b39a4...8af

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser ikke hva jeg trenger. 

Ingen unntatt deg ser hva du trenger !

Med sånn typisk kvinne tankegang så blir det best for deg å kjøpe katt og leve lykkelig resten av livet.

Anonymkode: 49cb4...46a

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen unntatt deg ser hva du trenger !

Med sånn typisk kvinne tankegang så blir det best for deg å kjøpe katt og leve lykkelig resten av livet.

Anonymkode: 49cb4...46a

Skjerp deg da, det finnes absolutt partnere som kan "se" sånne ting bedre enn andre, eller at man passer bedre sammen så man slipper den følelsen der. 

Ts, det høres ut som du vet hva du vil. Du har blitt syk av forholdet. 

• Liker 2
Skrevet

Og det er bare mannen som svartmales i dette forholdet, ser jeg. Du gjør ingen feil, eller oppfyller alle hans behov du da? 

Mulig han er kald og tilbaketrukken, fordi du forlanger altfor mye av han - uten at du gjør NOE av det selv. På tide med selvinnsikt og perspektiv.

Skrevet

Skriv en liste over hvorfor du ønsker ut av forholdet. Vær ærlig.

Når du begynner å tenke på de gode stundene, så ser du på listen, og husker hvorfor du bør bryte!

Alle har feil. Du også. Men et skadelig forhold er skadelig uansett hvem sin feil det er. Du trenger ikke å fordele skyld. Men du må ut av forholdet og bli frisk!

Anonymkode: 80b6c...795

• Liker 2
Skrevet

Han har noen andre. 

Anonymkode: cca66...e78

Skrevet

Han vil nok ut, dessverre. 

Anonymkode: 36e4f...5a0

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i tre år. Den siste tiden har ting vært ekstremt dårlig. Vi krangler og står i hele tiden. Gråter og kjefter. Han ser ikke hva jeg trenger. 
han har blitt totalt annerledes, mer kald og tilbaketrukken, hører ikke på meg, skumleser meldingene mine. Samtidig som vi er i et langdistanse forhold.

jeg klarer så vidt å tenke lenger og sover alt for mye. Kroppen er totalt utbrent og jeg er sliten til tross for å ikke ha gjort noe den dagen. Orker knapt å dusje eller lage meg mat. Alt jeg gjør er å bare ligge på sofaen dagen ut dagen inn og sover.

prøver jeg å bryte ut så tenker jeg på de få GODE stundene og tenker at hva/om det kan bli sånn igjen. Og jeg trekker meg. Tanken på å også gjennomgå en kjærlighetssorg når jeg også er så langt nede er skummelt 
hva skal jeg gjøre? 

Har hatt det sånn i flere år og vet hva du prater om , høres ut som der bare er å slå av en bryter å stikke men så enkelt er ikke dette . Jeg er mann i ett sånt forhold og har taklet det dårlig , det rakler og går men en finner seg i ting og har det ikke bra .

Anonymkode: 98d95...218

Skrevet

Langdistanse-forhold er vanskelig å holde varmt.  Er det utsikter til at dere vil bo i samme sted snart?

Anonymkode: a1d96...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...