Gå til innhold

Piffe opp parringsleken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vi i gang med runde nr 2 med å prøve å lage barn her i huset.

Det kommer til å bli mye kos fremover. Sånt kan jo ta tid. Det kan jo være at man blir lei av å ha unnfangelse som fokus i hverdagen... Tror det kunne vært gøy å piffe opp litt. Vi har ingen leketøy, føler ikke behov for det. Men har tenkt på om vi skulle prøvd noe erotisk brettspill, kort eller terninger. For å gjøre det litt mer spennende, prøve nye ting, nye stillinger, osv... Noen som har gode konkrete tips å dele?

Anonymkode: 005bc...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt god erfaring med at begge skriver ned seksuelle kinks/ønsker/aktiviteter/stillinger/fantasier vi liker på lapper, også bytter vi på å trekke hans og hennes lapper når vi har behov for litt "hjelp". 

Det kan stå både smått og stort. 

Våre to siste var "blowjob" og et med et helt rollespill-opplegg med kostymer osv. 

Bare egen fantasi setter grenser, man blir kjent og man kan selvfølgelig dra vetokortet om det er noe man ikke vil gjøre. (Vi har laget faktiske vetokort og har begrensning på hvor mange man kan bruke, siden vi liker å pushe grensene våre litt)

• Liker 1
Skrevet

Vi elsker å eksperimentere og samlet etterhvert så mange tips og ideer at jeg følte det var egoistisk å ikke dele dem med flere. Stillinger, rollespill, orgalsex, fingrer, sanselek, dominanslek etc. Det er så utrolig mange muligheter at vi selv etter mange års samliv har mer å leke med. Som spinnwild skriver: Bare fantasien setter grenser. 💜

Du finner mine tips her.

Men husk å ha det gøy og kos dere. Sex er ikke et prestasjonsløp! 

Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ingen leketøy, føler ikke behov for det.

Hvis formålet er unnfangelse, så blir jo dildoer kontraproduktivt. Ser den.😉

Sorry, klarte ikke å dy meg. Skal holde kjeft fra nå. Neida. Joda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...