AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg var forelska i han før. Jeg trodde vi var på vei i et forhold, men så sa han at han ikke var interessert i et forhold på det tidspunktet. For ca. 1 år siden presiserte han igjen at jeg og han var IKKE it et forhold. Jeg var lei meg på grunn av det, men jeg fortsatte å treffe han likevel, vi har hatt mye sex, og ja, det er vel stort sett det relasjonen vår har vært. Nå har han flyttet, og jeg har begynt å date en annen fyr. Jeg har ikke fortalt tidligere FF om den nye. De siste ukene har han vært utrolig "på", sender meg masse meldinger og hjerter. Nå sier han at han har planlagt å komme på besøk til meg. Han sier ting som at vår relasjon har vært mye mer enn sex, at han savner meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke ha han på besøk, hvordan avslutte relasjonen på en mest mulig rydde måte? Jeg kjenner på dårlig samvittighet, og føler på en måte at jeg har vært utro mot FF. Synes det er vanskelig å avslutte en relasjon sånn ut av det blå, vi har kjent hverandre i 3 år nå. Jeg hadde trodd at det kom til å bli enkelt å avslutte siden han uansett har flyttet, men han sender meg hele tiden meldinger, og jeg vet ikke hvordan jeg skal si at jeg har truffet noen, føler på en måte at jeg har gjort det bak hans rygg. Jeg svarte ganske avvisende på forslaget hans om å komme på besøk. Jeg sa at jeg hadde fullt opp med program og ikke hadde noe ledige helger eller hverdager. Men jeg burde jo ha sagt at jeg har truffet noen som jeg håper det kan bli noe med og derfor kan jeg ikke møte deg mer. Jeg høres kanskje tafatt ut, men jeg synes sånt er skikkelig vanskelig. Hater å såre folks følelser. Har en mistanke om at han har begynt å få følelser for meg. Eventuelt så merker han kanskje at jeg har trukket meg unna og derfor blir han mer "på". Før var det jo absolutt meg som var mest interessert og den som sendte mest meldinger. Anonymkode: dbb50...e9e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Du har ikke vært utro, han har sagt i klartekst opp til flere ganger at han IKKE vil i et forhold med deg. Det betyr ikke at han ikke vil i et forhold punktum, men han syns ikke dere to er en sånn match.. ha det i bakhodet! Deretter sier du det som det er. "Jeg har truffet en som ønsker å bli bedre kjent med meg for et eventuelt forhold, så jeg ønsker å satse der, fremfor i en relasjon som aldri kan føre noen vei uansett." Anonymkode: 3da0d...c33 2
_Martine Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Synes du skal være ærlig med fyren, si til han at du har truffet noen og siden dere ikke hadde noe så var jo det helt greit. Kanskje det beste er å ta sånn face to face, slik at det ikke blir noen misforståelser og du kan prøve å ende dette på et mest mulig vennskapelig vis, men hvis det ikke går så funker mobilen den å, kan bare være litt vanskelig å vite hvordan han tar denne beskjeden på andre siden av skjermen 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Han holder deg på kroken. Han er ikke interessert i et forhold med deg, men han er interessert i å 'holde deg varm', og han vet hva han skal si for å holde interessen din. Avbryter du ikke nå, så kommer han til å leke med følelsene dine i mange år fremover. På tide å gi slipp på ham Anonymkode: d96d9...fbe 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 I all sannsynlighet er det egoet hans som får seg en knekk fordi du har trukket seg unna. Jeg tror ikke han plutselig, på dagen, har fått følelser for deg. Min tidligere ff fikk en skikkelig egoknekk da jeg var i samme situasjon som deg. Jeg hadde på et tidligere tidspunkt hatt følelser for han, men de sluknet når jeg så hvordan han egentlig var.. da jeg traff en ny mann, som jeg senere ble kjæreste med, ble forrige ff kjempesint.. rett og slett fordi han hadde mistet kontrollen. Først nesten et år senere, hadde han begynt å innse at han hadde følelser for meg. Da tok han kontakt å sa at han angret veldig på det som hadde vært. Ikke at det hjalp selvsagt. Anonymkode: 3da0d...c33 4
Carrot Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) avslutte best mulig måte sier du - si det som det er, jeg var åpen for forhold når du ikke var det, jeg fant ut at sex var greit en stund - nå har jeg truffet noen andre som jeg vil satse på og er ferdig med hva det nå enn var vi hadde på gang i denne perioden. Og du - ikke ha dårlig samvittighet for at du tar valg som er bra for deg! Endret 21. oktober 2020 av Carrot 2
Boblee Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 "Du har ved flere anledninger gjort det veldig tydelig at vi ikke er i et forhold og at det ikke er dit vår relasjon går. Derfor har jeg forholdt meg til det og ansett meg som singel. Har nå møtt en jeg ønsker å date fremover, så det ville vært upassende om du kom på besøk. Ønsker deg alt godt i den nye byen.". Eller noe slikt enkelt. Ikke tenk på at fu sårer han. Tenk på at han har lagt opp til dette selv og du har alt på det rene. Som andre sier er det nok mer at han merker han ikke har like mye kontroll i relasjonen deres, samt tror jeg han er ensom i ny by og dermed savner det som var stabilt og trygt før han flytta. Jeg tror, at hadde du vært singel og involvert deg med han nå, så hadde han igjen sagt at dere ikke er i noe forhold, så fort han har fått venner og et nettverk i den nye byen. Nå er det du som har kontrollen og kan bestemme hva som er best for deg. Med god samvittighet. 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 Bare si at du har truffet noen. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for. Høres ut som han bare prøver å ha deg tilgjengelig. Du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 75ea5...719
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 Han har jo presisert overfor deg flere ganger at dere ikke er i forhold, ergo ikke noe som skal stoppe deg. Du har vært singel, den dårlige samvittigheten er noe du gir deg selv uten grunn. Du må bare si det til han som det er, at du ikke ønsker å treffe han mer. Du trenger ikke å si at du har truffet noen. Anonymkode: 2d398...638 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 32 minutter siden, _Martine said: Synes du skal være ærlig med fyren, si til han at du har truffet noen og siden dere ikke hadde noe så var jo det helt greit. Kanskje det beste er å ta sånn face to face, slik at det ikke blir noen misforståelser og du kan prøve å ende dette på et mest mulig vennskapelig vis, men hvis det ikke går så funker mobilen den å, kan bare være litt vanskelig å vite hvordan han tar denne beskjeden på andre siden av skjermen Vi bor ikke i samme by lenger. Derfor hadde jeg håpet at kontakten skulle dabbe av av seg selv, slik som det ofte gjør. Han flyttet i juli og han har egentlig vært veldig på siden da, og så har det eskalert litt de siste ukene. Synes det er vanskeligere når vi har hatt kontakt nesten daglig. 18 minutter siden, AnonymBruker said: Han har jo presisert overfor deg flere ganger at dere ikke er i forhold, ergo ikke noe som skal stoppe deg. Du har vært singel, den dårlige samvittigheten er noe du gir deg selv uten grunn. Du må bare si det til han som det er, at du ikke ønsker å treffe han mer. Du trenger ikke å si at du har truffet noen. Anonymkode: 2d398...638 Tror kanskje jeg heller mot det ja. Jeg kan si at jeg ønsker å finne noen å dele livet mitt med, og derfor kan vi ikke ha kontakt lenger. Jeg har ikke romantiske følelser for han lenger, de kjølnet kraftig tidligere i år. Men jeg bryr meg jo fortsatt, og vi er jo på en måte venner, og det er vanskeligere å slå opp med en venn enn med en date. Han har også begynt å dele ganske personlige ting med meg, han sier at han sliter, han er ensom, han sier at han ønsker å slå seg ned med noen. Jeg vet ikke om han da hinter om at det skal være meg, eller hvordan jeg skal tolke det. Håper egentlig at han er på tinder og at han finner seg noen andre. Anonymkode: dbb50...e9e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror kanskje jeg heller mot det ja. Jeg kan si at jeg ønsker å finne noen å dele livet mitt med, og derfor kan vi ikke ha kontakt lenger. Jeg har ikke romantiske følelser for han lenger, de kjølnet kraftig tidligere i år. Men jeg bryr meg jo fortsatt, og vi er jo på en måte venner, og det er vanskeligere å slå opp med en venn enn med en date. Han har også begynt å dele ganske personlige ting med meg, han sier at han sliter, han er ensom, han sier at han ønsker å slå seg ned med noen. Jeg vet ikke om han da hinter om at det skal være meg, eller hvordan jeg skal tolke det. Håper egentlig at han er på tinder og at han finner seg noen andre. Anonymkode: dbb50...e9e Høres ut som du vikler deg inn med mange forklaringer. Hold det enkelt. Si at du ikke ønsker kontakt, dere var ferdige da han flytta. Også kan du kutte han. Dere er ikke på en måte venner, dere var ff. Det er dere ikke lenger. Han ønsket ikke forhold da du ville ha det, nå betaler han prisen for det. Jeg tror egentlig han sier han føler seg ensom i håp om å få deg i seng igjen, ikke at han ønsker forhold med deg. Han vet jo hvor du var tidligere. Han forventer kanskje at ståa fremdeles er slik. Anonymkode: 2d398...638 1
-Titania- Skrevet 21. oktober 2020 #12 Skrevet 21. oktober 2020 Han har fortalt deg at han kun er interessert i sex, så det eneste du trenger å gjøre her er å si at du har truffet noen andre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå