Gå til innhold

Hvor kan jeg printe plakater eller store ark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått en idé om å printe ut store ark eller plakater (gjerne A2) med noen motiver jeg har funnet på nettet som jeg kan ramme inn og henge på veggen. Jeg finner flere print-selskaper i Oslo-området, men alle jeg har funnet spesialiserer seg på bedriftsmarkedet slik at prisen per ark er lav, men oppstartsprisen er høy - altså beregnet på dem som ønsker mange, mange ark.

Ønsker ikke å bruke så mye penger på dette prosjektet, da det er ment som et alternativ til å henge billige (og mer generiske) IKEA-trykk på veggen. Skal nemlig ikke bo der jeg bor så lenge, men synes veggen er utrolig trist og kjedelig.

Er det noen har gjort lignende før, og har erfaring med hvilket print-byrå det kan egne seg å bruke? :) Eventuelt som har andre kreative og billige ideer til å pynte opp en vegg? 

Anonymkode: 6e417...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bruker Fotoknudsen, Japanphoto og hva de nå heter. Det blir nok på fotopapir. 
Eller du går i en kopisjappe. 

Anonymkode: e3a44...061

• Liker 1
Skrevet

Fotobutikkene har spesialisert seg på dette. Det finnes mange varianter av trykk - på tekstil osv.

Anonymkode: 9a0ce...5e1

Skrevet

Husk at hvis disse bildene har opphavsrett, så har ikke fimaene lov til å selge deg kopier av de.

Anonymkode: c7c05...991

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at hvis disse bildene har opphavsrett, så har ikke fimaene lov til å selge deg kopier av de.

Anonymkode: c7c05...991

Pluss at bilder fra Google har lav oppløsning og neppe egnet for utskrift i stort format. 

Anonymkode: e3a44...061

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...