Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange her inne skriver at de har funnet seg en annen elsker dersom mannen ikke har like lyst på sex som damen når man kommer litt opp i årene. 

Det jeg lurer på er om det er mange som har det slik? Syntes dere det er greit å være utro? Trodde ikke dette var så veldig normalt før jeg begynte å tilbringe tid her inne. 

Anonymkode: fc916...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei synes ikke det er greit. Enten får man innfinne seg med det, hvis ikke - avslutt forholdet og gå videre.

Anonymkode: f9ef9...63f

• Liker 6
Skrevet

Nei. Er forholdet så dødt at man ikke engang har sex så tenker jeg at det kan være like greit å bryte. Er det barn i bildet og foreldrene absolutt ikke vil bryte så får man heller lage en avtale om at den som faktisk vil ha sex kan få ha sex med andre, så kan den som ikke ønsker sex slippe. 

Anonymkode: da531...32d

• Liker 3
Skrevet

Nei jeg synes det ikke er greit å være utro, da ødelegger du all troskapen dere sammen har bygd opp og din egen troverdighet.  Hvis det å ha sex med andre er så viktig for deg, må du vurdere om du skal gjøre det slutt. Det er det som er moralsk riktig. 

• Liker 3
Skrevet

Nei såklart ikke. Er ikke greit å slå partneren sin om man er irritert på de etter 10 år heller. da avslutter man forholder før man misbruker noen psykisk//fysisk/er utro etc. Man går ikke bak ryggen på noen/ødelegger andre menneser pga egoistiske behov.

Om sex er en grunn til å bryte opp en familie, tenker jeg at forholdet ikke er bra fra før av da.. Hadde kona blitt syk eller skadet eller noe hadde skjedd som førte til null sex, hadde jo ikke det ødelagt forholdet. Man er jo kjernefamilie, bestevenner og elsker hverandre + man har jo annen intimitet, nærhet etc. Men folk er forskjellige da

Anonymkode: 672f6...cd4

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Såfremt ikke begge er enige om å ha åpent forhold. Noe jeg selv aldri hadde klart.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det av og til i visse situasjoner er greit å være utro ja. 

Anonymkode: dec86...f6a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det av og til i visse situasjoner er greit å være utro ja. 

Anonymkode: dec86...f6a

Kan du utdype mer? Er nysgjerrig på hvorfor folk syntes det er greit og ikke

Skrevet

Nei, klart det ikke er greit. Det er ikke noe annet enn en egoistisk handling.

Noen begrunner utroskap med at de ikke blir tilfredstilt i forholdet de er i. Greit nok, men det gjør det ikke greit å gå bak ryggen til noen. 

Er du ikke fornøyd får du enten: 1) snakke om det med partneren din, gå til parterapeut, sexolog eller lignende. 2) snakke med partneren din om mulighet for et åpent forhold. 3) avslutte forholdet du er i. 

Å velge utroskap er bare feigt. 

Anonymkode: d7bec...873

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke dette var så veldig normalt før jeg begynte å tilbringe tid her inne. 

Tror du bør lese om igjen det som har gitt deg troen på dette. Du har allerede fått nok nei-svar i denne tråden til å stryke dette som veldig normalt.

Gjest Alterego666
Skrevet
40 minutter siden, Paramount skrev:

Tror du bør lese om igjen det som har gitt deg troen på dette. Du har allerede fått nok nei-svar i denne tråden til å stryke dette som veldig normalt.

Min tanke også.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på er om det er mange som har det slik? Syntes dere det er greit å være utro? Trodde ikke dette var så veldig normalt før jeg begynte å tilbringe tid her inne. 

Nei, det er ikke normalt... men noen søker alikevel nyskjerrigheten og spenningen ved å være utro, og jeg vil tro det kommer av for lite eller dårlig sex. Noen sier at mannen ikke gidder eller bryr seg om sex, altså stor ulik sexlyst... Noen andre blir dårlig behandlet, fastlåst, og de synes utroskap er forløsende.

De er nødvendigvis ikke på jakt etter en ny mann, bare et lite sidesprang som får dem til å føle seg levende. Og de fleste går på limpinnen hvis de blir skikkelig sjarmert av en annen mann som får dem til å skinne og ser dem. Som regel skjer det etter litt alkohol og uten at hun bruker fornuftighetsbremsen. Det er jo stygt å utnytte en slik sårbar kvinne, for det er ikke hennes feil alene...

Det kan umulig være enkelt for en kvinne som blir fastlåst av mannen, som nekter henne å gjøre ting, nekter henne sex, nekter henne luft til å leve. Jeg synes faktisk synd på dem, selv om de er utroe🧡

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange her inne skriver at de har funnet seg en annen elsker dersom mannen ikke har like lyst på sex som damen når man kommer litt opp i årene. 

Har en god oppfordring. Logg av kvinneguiden hvis du lett tar til deg ting som skrives her inne. Man blir bare ulykkelig av å se all dritten.. 

I virkeligheten er det ikke så ille som det utspeiler seg her. Både mennene og kvinnene på dette forumet er langt i ytterfløyene av hva som er "normalen".

Anonymkode: daac6...f3c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Som regel skjer det etter litt alkohol og uten at hun bruker fornuftighetsbremsen. Det er jo stygt å utnytte en slik sårbar kvinne, for det er ikke hennes feil alene...

Det er kun hun og hennes skyld i at HUN velger å være utro. Hva slags piss er det du prøver å fremlegge?😳

Noe sier meg at du er utro og skyldte på mannen fordi du var det..

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun hun og hennes skyld i at HUN velger å være utro. Hva slags piss er det du prøver å fremlegge?😳

Noe sier meg at du er utro og skyldte på mannen fordi du var det..

Ingen hensikt å dømme meg, moralpreken er jeg for gammel til... Har du erfaring meg å være utro da, bedratt eller utnyttet noens svakheter... Hvordan kan du gi råd for noe du ikke hatt opplevd? Jeg har aldri vært utro, men jeg er blitt bedratt og utnyttet noen svakheter...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Selvsagt. I og med at det ikke skader noe eller noen å ha sex med andre, er det greit.

Anonymkode: 1329e...335

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier vel å være omvendt? Menn vil ha sex i alle aldre, men ikke dama. Hvor ofte leser ikke jeg at "kona orker ikke sex"? 

Anonymkode: b584c...b91

Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ingen hensikt å dømme meg, moralpreken er jeg for gammel til... Har du erfaring meg å være utro da, bedratt eller utnyttet noens svakheter... Hvordan kan du gi råd for noe du ikke hatt opplevd? Jeg har aldri vært utro, men jeg er blitt bedratt og utnyttet noen svakheter...

Trodde du var dame som mente at det ikke bare en hennes egen skyld at hun er utro. Ble bare sjokkert over hvis noen som er utro kan skylde på at den andre parten fristet de sånn. Det må være det dårligste argumentet i boka. Det blir som å si jeg så en i Ferrari som kjørte i 300 og ble så påvirket av det, at jeg også gjorde det. Politiet hadde brydd seg fint lite om hva du blir påvirket av hvis de stoppet deg. 

Alle vet rett fra galt så ingen unnskyldninger for de som er utro.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit å være utro.

Men jeg synes heller ikke det er greit å pensjonere seg fra sexlivet, bare fordi man kommer opp i årene.

Så hva mener du egentlig med det?

Anonymkode: af699...227

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...