Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/har hatt dette? Ble du gravid likevel? 

Anonymkode: 06aba...9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om dette. Har du sjekket om du har adenomyose?

Anonymkode: fa9ee...895

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om dette. Har du sjekket om du har adenomyose?

Ikke konkret, men var på gynekologisk undersøkelse og regner med at gynekologen hadde sagt det hvis det var tilfelle. Alt så fint ut ellers bortsett fra denne væskefylte egglederen.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke konkret, men var på gynekologisk undersøkelse og regner med at gynekologen hadde sagt det hvis det var tilfelle. Alt så fint ut ellers bortsett fra denne væskefylte egglederen.

Sa ikke gynekologen noe om hvorfor det kunne oppstått dette? Googlet litt på dette og da kom det opp kreft 😞😔

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare hatt det i forbindelse med ekstrauterine svangerskap.

Ang adenomyose. Ikke sikkert legen så det, om hen ikke så konkret etter det. Har vært igjennom 50-60 ul og det var først i fjor at noen mente å se at jeg kunne ha den diagnosen. Jeg fikk beskjed om at den eneste måten å vite det sikkert var å ta ut livmora og undersøke den, men det greide seg å vite at det antagelig var det, for min del da 😅

Anonymkode: b50a2...3a9

Skrevet

Jeg hadde det for å sjekke om egglederne var åpne eller tette. Jeg gjorde det i august, ikke blitt gravid enda og de var åpne.

Anonymkode: aaf97...448

Skrevet

Dette kan føre til at du ikke blir gravid fordi det kan lede til en betennelseslignende reaksjon i livmor. Bør sjekkes neste syklus for å se om det forsvinner. 

Skrevet

Jeg har hatt væske i den ene egglederen, ble ikke gravid og har operert den ut nå. Ble gravid rett etter operasjonen, men mistet i uke 6. 

Anonymkode: 724cc...4a7

Skrevet
4 timer siden, Neutral90 skrev:

Dette kan føre til at du ikke blir gravid fordi det kan lede til en betennelseslignende reaksjon i livmor. Bør sjekkes neste syklus for å se om det forsvinner. 

Legen pleier å gi resept på antibiotika for å unngå dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...