Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid i mageleie har/hadde deres baby rundt 3 mnd? Syns min lille har blitt veldig flink nå, men leser at de anbefaler 40 minutter hver dag og fikk litt hetta!

Vi legger litt på magen etter hvert bleieskift og er en god del på gulvet når hun er våken, men tviler på at det blir 40 minutter hver dag! Kanskje noen dager, men andre dager blir det garantert mindre 🙈 Syns fremdeles mye av dagen går til amming, trilling og soving, og om vi er på farten en dag forsvinner jo mye tid der og dagene bare fyker sånn generelt! Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: 39271...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker mini lå veldig mye på brystet mitt, mage mot mage når hun var våken. Jeg lå gjerne i sofaen. Masse god trening idet også :)

Anonymkode: 587f7...f74

Skrevet

Vi hadde en ekstremgulper, og å ligge på magen var da ikke så lett å få til alltid. 

Men vår lå mye oppetter brystet, og var i tillegg veldig nysgjerrig, så han var knallsterk i nakken veldig tidlig, og holdt hodet selv lenge før vanlig (i følge helsesøster). 

Ikke stress med det. Det går nok heeelt fint om det "bare" blir 30 min også. 

Anonymkode: ad41e...a93

Skrevet

Snart 3 mnd gammel. Ligger ikke så lenge på magen for å trene nakke.. Men han holder hodet godt når jeg har han på fanget 😊

Skrevet

Oi, 40 minutter. Ingen av mine barn lå så mye på magen i den alderen.

Anonymkode: 67468...103

Skrevet

Jeg syntes det var ganske enkelt i den perioden. Det ble noen minutter etter hvert bleieskift, mens vi ryddet i skuffene i stellebordet (klutene hadde brettekant og bodyer ble sortert etter farge🤣). Helt sikkert et kvarter til sammen i løpet av dagen.

Så hadde vi to-tre økter på 5 min der vi lå på gulvet begge to.

Hver morgen lå baby 5-10 min på min mage.

Hver kveld lå baby opp mot en time på pappaen sin mage, mens han så på TV. Noen ganger sovnet baby der, noen ganger sovnet begge.

Det ble også en del soving oppå meg etter amming.

Altså ble det minst 40 min våken tid og enda mer sovende i løpet av en dag.

Anonymkode: 7f7a4...be9

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2020 den 18.31):

Jeg syntes det var ganske enkelt i den perioden. Det ble noen minutter etter hvert bleieskift, mens vi ryddet i skuffene i stellebordet (klutene hadde brettekant og bodyer ble sortert etter farge🤣). Helt sikkert et kvarter til sammen i løpet av dagen.

Så hadde vi to-tre økter på 5 min der vi lå på gulvet begge to.

Hver morgen lå baby 5-10 min på min mage.

Hver kveld lå baby opp mot en time på pappaen sin mage, mens han så på TV. Noen ganger sovnet baby der, noen ganger sovnet begge.

Det ble også en del soving oppå meg etter amming.

Altså ble det minst 40 min våken tid og enda mer sovende i løpet av en dag.

Anonymkode: 7f7a4...be9

Men, når barnet sover mage mot mage så trener det ikke akkurat all verdens 

Anonymkode: 3224e...a9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...