Gjest StoryOfMyLife Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Dette er sikkert et av de mest teite innleggene som er skrevet men jeg trenger råd, og tips. Jeg er gift med en fantastisk mann og jeg har det bra. Jeg har en rekke av årevis med overgrep bak meg og dette trodde jeg hadde bearbeidet etter timer hos psykiater, innleggelser, diverse vonde minner. Så når jeg flyttet hit jeg bor så klarte jeg å legge det bak meg og det har vært greit frem til nå. Men i den siste tiden har det kommet en del tilbakeblikk, en del flashback som av en eller annen grunn har kommet tilbake. Jeg kjenner at det er ikke greit at det er som det er og det plager meg. I går forsøkte vi å ha sengehygge og det endte med at jeg storgråt og i det hele tatt ble det bare totalt krasj og mannen min ble lei seg og sa at han ikke mente å såre meg men jeg vet ikke om han egentlig kan forstå hvordan det er. Fordi jeg er redd for at han skal tro at jeg ser på han som en overgriper, noe jeg jo ikke gjør. Noen gode tips
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 26 minutter siden, StoryOfMyLife skrev: Dette er sikkert et av de mest teite innleggene som er skrevet men jeg trenger råd, og tips. Jeg er gift med en fantastisk mann og jeg har det bra. Jeg har en rekke av årevis med overgrep bak meg og dette trodde jeg hadde bearbeidet etter timer hos psykiater, innleggelser, diverse vonde minner. Så når jeg flyttet hit jeg bor så klarte jeg å legge det bak meg og det har vært greit frem til nå. Men i den siste tiden har det kommet en del tilbakeblikk, en del flashback som av en eller annen grunn har kommet tilbake. Jeg kjenner at det er ikke greit at det er som det er og det plager meg. I går forsøkte vi å ha sengehygge og det endte med at jeg storgråt og i det hele tatt ble det bare totalt krasj og mannen min ble lei seg og sa at han ikke mente å såre meg men jeg vet ikke om han egentlig kan forstå hvordan det er. Fordi jeg er redd for at han skal tro at jeg ser på han som en overgriper, noe jeg jo ikke gjør. Noen gode tips Psykolog Anonymkode: 69951...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå