Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som har gode/dårlige erfaringer med denne mobilen? Og, har den typiske nokia-feil? (nokia-feil kan f.eks være, slå seg av, avvise samtaler, ringe opp folk etc,...)

Clea - som trenger ny mobil,...raskt... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest April ikke innl.
Skrevet

Jeg har Nokia 6230i og veldig fornøyd. Har ikke merket noe feil ennå, har vel hadde telefonen en mnd tid.

Lykke til med valg av ny mobil :)

Skrevet

Tror det er en sånn jeg har...

Kjøpte den et par dager etter den kom på markedet her i Norge, og eneste problemet jeg har hatt er et typisk software-problem som jeg har vært for lat til å få gjort noe med. Telefonen henger seg i blandt når jeg skriver en melding, skjermen "fryser" ca 10 sekunder, så blir alt svart i 8-10 sekunder og så går den tilbake til "bakgrunnsbildet" igjen. Og meldingen jeg skrev på er vekk når jeg går inn i meldingene igjen.

Har snakket med butikken som sa at det seff. bare var å legge inn nyere software, men jeg har ikke fått somlet meg til å gjøre det ennå. Er ikke så ofte jeg sender meldinger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en sånn og er kjempefornøyd med den!

Det eneste rare jeg har opplevd med den, er at den har skifta ringetone selv ved et par anledninger - men det kan jo godt hende at det er en funksjon som gjør at det har blitt sånn...har ikke satt meg så godt inn i alle funksjonene og finessene enda jeg. ;)

Har forresten aldri opplevd sånne "nokia-feil" med noen av mine nokia-telefoner jeg, håper ikke jeg gjør det denne gangen heller! :)

Skrevet

Jeg har heller ikke opplevd disse "nokia-feilene" så håper jeg ikke gjør det nå.

Har en 6230i.

Har hatt den noen dager bare og er fornøyd. Det eneste jeg synes er litt irriterende er plasseringa av kamera. Når jeg holder telefonen faller det seg naturlig at pekefingeren legger seg akkurat der kamera er. De skulle plassert det på andre siden slik at det ikke ble mulig å treffe kamera med pekefingeren.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg så at elkjøp har en god internett-pris på telefonen, så tror nok det blir den. God bildekvalitet har den også. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Tele2 har også et godt tilbud på denne telefonen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...